Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva forbinder du med Harestua?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Harestua ligger ca 4 mil nord for Oslo,,rett før Grua og Roa..bensinstasjonen der er IKKE Hydro/Texaco,,men Shell :tease: ...og ja..det er mye fine fiskevann der(spes om vinteren er det mye pilking der)..Flott natur...pøb har dem der også...ikke store stedet..(mye finere på Roa da :p ) ..og så er det fibernett under utbygging der(slik er det nesten over hele Hadeland)

Lenke til kommentar
Jeg datt over ett annet forum med utrolig mange tråder og innlegg om Harestua.

Noen som vet om det er noe spesielt med dette stedet?

Hva forbinder du med dette stedet?

6497581[/snapback]

eneste jeg forbinder med det er at vi slo dem i en fotballkamp i sommarland-cupen i 7.klasse eller noe sånt... Vi vant 4-3, og jeg scora to... Ikke spør hvorfor jeg husker det...

Lenke til kommentar
Harestua ligger ca 4 mil nord for Oslo,,rett før Grua og Roa..bensinstasjonen der er IKKE Hydro/Texaco,,men Shell  :tease:  ...og ja..det er mye fine fiskevann der(spes om vinteren er det mye pilking der)..Flott natur...pøb har dem der også...ikke store stedet..(mye finere på Roa da  :p ) ..og så er det fibernett under utbygging der(slik er det nesten over hele Hadeland)

6499629[/snapback]

Ja, faen, jeg var der i dag, jeg gikk 300 meter og måtte gå rundt 4 hull i veien i bakken pga. bredbåndsutbygging.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Forbinder Harestua med mange flotte barndomsminner, Harestuvannet, den kroa som nekter å bli lagt ned, Shell-stasjonen, oppoverbakkene, Ford Fiestaen som tok en 180 i isglatte bakker der (satt inni), artig sti/vei inn i skogen, merkverdig byggverk langs jernbanen, sommeren 2005 og pendling, familien min og min avdøde onkel :cry:

Harestua er det sydligste stedet i Oppland (kommunen Lunner). Tar ca 40-45 minutter å kjøre til Lillestrøm. Kåre and the Cavemen skal visstnok komme derfra. Det er nokså dødt der, finnes svært få ting å gjøre. Et halvfunksjonelt kjøpesenter, en nedlagt bar, nedlagt sagverk, noen få butikker ellers. Et pendlersted.

På mange måter er Harestua Norges svar på Twin Peaks.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...