[dR]MiljO Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Mistet for en tid tilbake en skrue under hovedkortet og det kortsluttet. Måtte kjøpe nytt, men etter dette har pcen begynt å klikke når jeg spiller css. Den bare låser seg, så kommer det bluescrenn, så rebooter den. Har kjørt memtest 86 og fikk 2 "feil" som jeg har lagt ved. Er det noen mulighet for at rammen også er litt skada etter kortslutningene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Får du feil i memtest..vil du få enda verre problemer ved høy belastning i Windows (typisk spilling). Så ja.. jeg tror RAM'en din bør byttes.. Om de ble skadet ifbm. kortslutning av hk er ikke usannsynlig.. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 og det går vel typisk ikke på garantien? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Er dette samme bildet som du har i de to andre trådene du startet idag? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=604065&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603866&hl= Hvorfor så mange tråder om samme sak? Kortslutting kan ha ødelagt mer enn hovedkortet. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Bare sånn for morro skyld - prøv å øke spenning og/eller still in slappere timings. Da _kan_ slike problemer forsvinne. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 og det går vel typisk ikke på garantien? 6497621[/snapback] NEI. Kortslutting på grunn av skrue er ikke en garantisak. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Fordi jeg har lyst maybe? Fordi folk ikke svarer.. og jeg prøvde nå i en annen tråd for å se om jeg fikk noen andre svar. og det fikk jeg Takk for svar.. nå svir det nok en gang på lommeboka Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Et lite spørsmål. Hva gjorde skruen under Hovedkortet da? Fra spøk til alvor. Det er ikke lurt å skru en skrue i kabinettet slik at den får direkte kontakt med hovedkort. Da blir det kortsluttning. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Quoter fra en av de andre topicene dine: det pleier som oftest å komme når jeg spiller css.. da plutselig låser alt seg og den blåskjermen kommer opp. 6495488[/snapback] NØYAKTIG det der problemet hadde jeg også etter at jeg satte ny ram inn i maskinen min for to dager siden, dette viste seg å være feil instillinger på rammen + feil instillinger på cpu'en, sikkert det som gjør det hos deg også. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Et lite spørsmål. Hva gjorde skruen under Hovedkortet da? Fra spøk til alvor. Det er ikke lurt å skru en skrue i kabinettet slik at den får direkte kontakt med hovedkort. Da blir det kortsluttning. 6498107[/snapback] Tror du jeg er helt idiot eller. Skrua løsna fra et eller annet og falt bak hovedkortet under frakt Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Quoter fra en av de andre topicene dine:MiljO,15/07-2006 : 13:36]det pleier som oftest å komme når jeg spiller css.. da plutselig låser alt seg og den blåskjermen kommer opp. 6495488[/snapback] NØYAKTIG det der problemet hadde jeg også etter at jeg satte ny ram inn i maskinen min for to dager siden, dette viste seg å være feil instillinger på rammen + feil instillinger på cpu'en, sikkert det som gjør det hos deg også. 6498372[/snapback] Hva eksakt gjorde du for å fikse det a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå