mandela Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 bruker nyeste fraps og den viser rundt 20-30 fps når jeg kjører bil i mafia, justerer alt uten virkning. satt alt på low og reduserte til 800x600 og tallet er likt!! dårlig greier altså, og i tillegg så er det en bug i forhold til nforce lyd slik at jeg må kjøre softwareinstillingen i setup får å høre mennesker snakke, da faller fps til under 10!!! jeg bruker subtitles i stedet Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 forresten, noen som vet når en patch kommer? det er bare dritsynd å spille dette nydlige spillet med så dårlig flyt på en ellers god maskinvare Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 hmm,, får ikkje mer eg heller.. ligger på 20-30 fps det være seg om eg kjører 800*640 eller 1280*1024.. all grafikk er på maks untatt draw distance, den er justert ned litt slik at spillet går flytende. har lite minne. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg får heller ikke mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå