erikstein Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Er på utkikk etter et enlight kabinett som jeg har funnet på nettet...men finner ingen som leverer disse. Noen som vet om en importør? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Link til mer info? Gidder rett og slett ikke bruke google når det gjør saken enklere for deg om du poster en link med litt mer info. Mitt råd: Kikk i "Where to buy"-seksjonen (om de har en, som de sikkert har) og kikk om du finnere noen resellere i Norge. Om du ikke finner noe sender du en mail å spør. Om du får svar om at kabinettet ikke importeres i Norge kan du alltids sende en mail til diverse nettbutikker så kanskje de velger å ta det inn i varesortimentet sitt! =) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Problemet er at jeg ikke finner noen reseller i Norge på demmes hjemmeside. Hadde jeg funnet en norsk importør der så hadde jeg jo aldri spurt her? Har sendt en del mailer til de store nettbutikkene + et par ukjente som hadde enlight i sitt sortiment, men uten at det har hjulpet..derfor spør jeg her Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Meeeen vi vet fortsatt ikke hva slags kabinett det er snakk om? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Merkelig...fikk ikke beskjed om at noen hadde postet her Er snakk om dette: http://www.directron.com/7396am1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå