regeli Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jeg lurte på en ting. Sitter pr. dags dato med en SE T630i, som er på tide å bytte ut og jeg har noen spørsmål. Far min kjøpte en K750i i november i fjor. Den er da låst til Telenor Fri120, men her en dag prøvde jeg med mitt djuice kontant sim kort i hans mobil. Det fungerte ypperlig! Viss jeg skal ha en ny mobil nå, jeg får far til å kjøpe W810i f.eks. med Telenor Fri120 på Elkjøp, han må binde seg 12 måneder til og han synes det er greit. Han gir meg mobilen når han kommer hjem. Da burde det være mulig å bruke mitt sim kort da? Han bruker sin k750i enda, mens jeg går rundt med en "billig" telefon. Altså poenget her er at jeg skal ha meg en ny mobil på den billigeste måten. Er dette mulig? Edit: K750i er flashet til W800i, men det skulle ikke fjerne operatørlåsen trodde jeg. Håper noen kan svare meg Endret 15. juli 2006 av regeli Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Han må jo betale sikkert 1400 kr. for å fjerne sperren hos Telenor nå da. Om det er er aktuelt får man jo k750i for 1kr. med Netcom Youngtalk da. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Han kan ikke kjøpe subsidiert telefon på sitt nr før oktober (11 mnd etter forrige kjøp). Det er ikke rart at K750i fungerte med ditt SIM-kort når dere har samme operatør. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Takk for svarene. Men i oktober kan han kjøpe ny, men jeg kan ikke vente til da. Forresten så bestilte han seg en K800i nå nettopp uten abbonnement. Jeg fant et fint tilbud hos telenormobil.no, w810i for 1812,- med djuice magnum i 12 mnd. Men er jeg enda lurere så kjøper jeg han sin K750 (W800i), customize menyen, lydoppsettet og trikser litt, så har jeg en ordentlig walkman telefon. Men jeg har lyst på EDGE, da jeg bruker wapen mye. Endret 16. juli 2006 av regeli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå