Skogli Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Heisann. Slik er saken: Windows (og CMD) ligger på C: C: skal formateres. D: er formatert. Jeg vil ha CMD (eller lignende) på D: slik at jeg kan skrive: "D:\>format C:" uten at feilmeldingen kommer. Er det mulig? Kjappe svar tas godt imot. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 nei du kan ikke formatere disken som OS ligger på fra OS... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 nei du kan ikke formatere disken som OS ligger på fra OS... 6497396[/snapback] Så det går ikke ann å "bare" flytte CMD fra C: til D:? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 nei. men sånn som jeg forstår det skal du rydde opp på maskinen... kan du ikke bare la windows gjøre det for deg da? formattere via win xp install. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 nei. men sånn som jeg forstår det skal du rydde opp på maskinen... kan du ikke bare la windows gjøre det for deg da? formattere via win xp install. 6497428[/snapback] Det har oppstått en feil der. Windows er installert to ganger, men ikke formatert. Nå får vi ikke til å formatere, så da tenkte vi at: Skit au, formatert alt som heter C: og D: samma f***... Skal se meg litt rundt med Windows XP CDen nå, kommer tilbake hvis det ike funker. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 det der må jeg inrømme at jeg ikke skjønte. MEN jeg er helt sikker på at man kan formatere V.H.A. win xp disk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Da er alt fikset. Det var bare broren min som ikke skjønte helt hva han skylle trykke på når han skulle formatere. Alt skal fungere nå. Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå