B4stian Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Når jeg hadde kjørt på det eksterne grafikkortet, 6600 en stund og kjørte BF2 så begynte den plutselig å lage en rar lyd. Det høres ut som om en vifte er helt på jordet eller at harddisken fusker. Slo at maskinen med en gang og nå har den stått ca. 10 minutter og kjølt seg ned, startet den på nytt og alt ser ut til å virke, men ulyden begynner når jeg kommer til Windows-boot screen. Hva er galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Kanskje du skulle skru fra hverandre maskinen for å ta en kikk? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Innlegg nr 200 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei! Er det mulig å lokalisére støykilden bedre? Eventuellt ta av dekselet utenpå harddisken og lytte om det er den som har startet knuseverk? Isåfall er den nok på vei til pensjonisttilværelsen. Jeg tar forbehold om skrivefeil siden jeg er søvnig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå