John A. Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jeg vet rett og slett ikke hva som er galt. Problemet var pluttselig at jeg ikke fikk vist noe på skjermen lenger. Jeg vet skjermene fungerer, så tenkte kanskje det kunne være skjermkortet. Derfor byttet jeg skjermkort men har fremdeles samme problem. Ingenting viser seg på skjermen hva kan være problemet? Nå må jeg låne en kompis sin PC så får kanskje ikke svart på noe mer før imorgen. Endret 16. juli 2006 av John A. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tipper strømforsyningen har defekter ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Eller at den er/var for liten Lenke til kommentar
John A. Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Tipper strømforsyningen har defekter ? 6497475[/snapback] Ok er det noe en som ikke har særlig peilling kan gjøre noe med? Eller er det bare å levere pcen tik reprasjon. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Strømforsyning er enkel å skifte, men det er vel noen i kretsen din som kan ta en titt på maskinen om det er noe annet som krangler ? Lenke til kommentar
John A. Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Har hatt en kamerat her til å sjekke om han fant noe mer men det gjorde han ikke. Så vi skrudde å ordna fordi vi trodde det var skjermkortet som hadde gått men det var det altså ikke. Så da ser det dårlig ut, men jeg skal sjekke ut om jeg kan finne ut noe mer om Strømforsyning så kanskje jeg kan få noen til å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå