haavardfp Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jeg har nettopp skaffet meg en Sony Ericsson K510i, og etter noe plunder fått satt opp GPRS. Det fungerer nå til MMS, men når jeg skal bruke internett (WAP eller html via Opera Mini) er det bare omtrent en av ti ganger at den klarer å få opp en side. Det er bare et evigvarende timeglass, og ingenting skjer. Dette gjelder uansett hvilken side jeg prøver å bruke, og selv om jeg befinner meg rett ved siden av en antenne. Jeg har prøvd både Chess WAP og Netcom Mobil (fra Sony Ericssons hjemmesider). Er det noen som har hatt lignende problemer med lignende telefoner? Er det Chess som suger eller telefonen? Tviler på at det er oppsettet, siden det tross alt har funket av og til. Hva kan gjøres? Jeg blir en smule forbannet!! Alle tips mottas med takk! Endret 15. juli 2006 av haavardfp Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei! Jeg opplever nøyaktig det samme problemet med en K610i som kom til vår butikk i går. Bruker NetCom og har lastet oppsett både fra NetCom sine sider og fra SonyEricsson. Har sendt beskjed til NetCom/teknisk og til SE/Teknisk. Setter en finger på SW-feil eller feil i auto-oppsettene i forhold til NetCom sitt nettverk. Slik har det vært et par ganger tidligere, bl.a med et par Siemens-modeller som ikke ville sende/motta MMS i Telenor sitt nett. Sier fra når jeg har fått svar :-) -snubbel Lenke til kommentar
stavros Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har et lignende problem med min 6280, men der fungerer surfing men ikke mms. Har prøvd både med instillinger fra chess on netcom... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 På 6280 skal dette fungere helt fint hvis telefonen er satt opp riktig. Ta med telefonen til butikken der du kjøpte den, så hjelper de deg. -snubbel Lenke til kommentar
MobHem Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har du mulighet til å poste noen bilder tatt med din K510i? Er interessert i billedkvaliteten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå