darkiie Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Raskt spørsmål! Har just formatert , men mange av bildene mine går ikke ann å se Kommer bare at maskinen ikke kan lese filen. Det er ikke en gyldig punkt grafikk fil, eller formatet ikke støttes! Bildene er tatt med div digital kamera'er. Trenger svar snarest! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Raskt spørsmål! Har just formatert , men mange av bildene mine går ikke ann å se Kommer bare at maskinen ikke kan lese filen. Det er ikke en gyldig punkt grafikk fil, eller formatet ikke støttes! Bildene er tatt med div digital kamera'er.Trenger svar snarest! 6497185[/snapback] Hvilke format (filtype) har du tatt bildene i? Lenke til kommentar
darkiie Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Raskt spørsmål! Har just formatert , men mange av bildene mine går ikke ann å se Kommer bare at maskinen ikke kan lese filen. Det er ikke en gyldig punkt grafikk fil, eller formatet ikke støttes! Bildene er tatt med div digital kamera'er.Trenger svar snarest! 6497185[/snapback] Hvilke format (filtype) har du tatt bildene i? 6497224[/snapback] JPEG!;S Funka helt greit før jeg formaterte ;| Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Feilpostet, postet 2 emner om samme- trådene stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg