oleredv Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Fekk i dag vite om dette selskapet som vil satse på breiband pr. satelitt. Som vanlig er det kun ein-vegs (altså kun mottak, sending må framleis gå via telefon), men dette legg eg ikkje så stor vekt på. Dette såg jo ganske bra ut heilt til eg såg prisane på telelinja som ein måtte bruke hos dei (25 øre pr. minutt). Dette er jo over dobbelt så mykje som det kostar hos min noverande isp-levrandør (Netcom). Det blir jo etterkvart temmelig dyrt sidan ein i tillegg må ut med minst 395 kr i mnd i abbonnement. Ein annan ting eg reagerte på var etableringsprisane. Det er faktisk billigare å bestille ein pakke med parabolantenne, enn det er å ha ei slik antenne frå før av (som eg har). Men til sjuande og sist er det jo slike produkt som er håpet for oss i distrikta, så eg lurer på om det er andre som har fått prøvd dette, eller om det er nokon som har veit om andre selskap som tilbyr tilsvarande (utanom Tiscali og EON)? For eg meinar at dette som Swepet var litt i overkant reint prismessig. Ole Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Telleskritt løper så lenge tjenesten er i bruk. Pris: 25 øre pr minutt pluss startpris 59 øre I Tilleg til Abonnementet er med 12 måneders bindingstid. For inntil tre brukere. Hvis det er aktuelt med flere brukere enn tre, vennligst kontakt oss for priser og betingelser. Abonnement nr 1: 512 Kbits/s overføringshastighet kr. 395,- pr. mnd. Abonnement nr 2: 1 Mbits/s overføringshastighet kr. 695,- pr. mnd. Abonnement nr 3: 2 Mbits/s overføringshastighet kr. 995 ,- pr. mnd. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå