Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bytte ut telefonen snart og lurer litt på E70/k800...

Skriver en del meldinger så der er jo E70 perfekt men vil gjerne ha kamera foran også og det har jo K800i.

Har nok blitt litt "forelsket" i E70 mens k800i ser ut som en plastikk telefon, men den har jo som sagt bedre kamera og to kameraer :hmm:

Har dere noen forslag/meninger om hva som er den beste telefonen?

Kom gjerne med andre forslag også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at det er Samsung E700 du snakker om her. I så fall ville jeg nok garantert ha gått for K800i, rett og slett fordi det er en nyere mobil, som også fikk dobbelt så mye i totalvurdering :p Det er vel ikke eneste grunnen, K800i har nyere teknologi som 3G og nokså nye MP3 spiller funksjonen.

SÅ jeg ville uten tvil ha gått for K800i.

Lenke til kommentar

Nei han mener ikke Sams... Han mener denne...

e70_lukket-564x376.jpg

e70_open-564x376.jpg

Hvis det å skrive meldinger er absolutt det viktigste for deg så er kanksje E70 ikke så dumt. Dessuten så har den Symbian som du kan laste ned tredjeparts programmer på. Men på en annen side så pleier Symbian telefoner å være treg så jeg ville kjekka i butikk hvis jeg var deg.

Men kan du beskrive litt med hva du bruker telefonen til utenom SMS...

Lenke til kommentar

Bruker telefonen til:

Nedlasting

Foto

Sending av filer over blåtann/ir

Vise fram :D

Liker symbian, har hatt det nå en tid og friheten den gir er helt konge..Eneste er at det er veldig tregt :thumbdown:

Som sagt syns jeg K800i er litt mindre "proff" på alt, men den er sikkert raskere en en s60 mobil :hmm:

E70 Flipp

Se for eksempel på hvor lang tid det tar før skjermen reagerer på at du har åpnet "tastaturet" :mad:

Lenke til kommentar

Oy... Det tok lang tid det. Spørsmålet er, hvor treig er den da til å skrive som sagt så ville jeg prøvd en eventuell telefon får å se hvor kjapp den er. Men jeg tror K800 vil være kjappere enn Symbian.

Lenke til kommentar

Veit du/noen om noen steder det går ann og teste den? Har vært innom den "lokale" elkjøp forhandleren der hadde de en K800i uten strøm men ingen E70 :(

Er nok en litt for skjelden telefon til at de gidder og stille den ut :mad:

Tror nok at K800i er raskere en symbian, men friheten da :hmm:

Veit noen om man kan installere eventulelle tillegs programmer på K800i?

Lenke til kommentar

Du kan installere Java versjon 2.0, men det har jo klart sine begrensninger. Disse java programmene vil på langt nær være like avansert som Symbain programmer.

Men jeg personlig synes K800 har nok programmer. Den har en bra html leser (Nettfront), den har en grei pop3 og imap e-post klient (ingen begrensning på e-post vedlegg), kalender, diktafon etc…

Så jeg synes den egentlig har de programmene jeg trenger men du må selv vurdere om det er andre programmer som du vil savne i forhold til Symbian.

Edit:

Forresten her har du en omfattende test av E70 hos gsmarena (engelsk)

Link: http://www.gsmarena.com/nokia_e70-review-96.php

Endret av m3
Lenke til kommentar
Du kan installere Java versjon 2.0, men det har jo klart sine begrensninger. Disse java programmene vil på langt nær være like avansert som Symbain programmer.

Men jeg personlig synes K800 har nok programmer. Den har en bra html leser (Nettfront), den har en grei pop3 og imap e-post klient (ingen begrensning på e-post vedlegg), kalender, diktafon etc…

Så jeg synes den egentlig har de programmene jeg trenger men du må selv vurdere om det er andre programmer som du vil savne i forhold til Symbian.

Edit:

Forresten her har du en omfattende test av E70 hos gsmarena (engelsk)

Link: http://www.gsmarena.com/nokia_e70-review-96.php

6506254[/snapback]

oy, den testen var jo :hmm: .....kort.

Har hørt at netfront er bra, men nokia sin nye nettleser er ikke den dårligste på markedet, har lest litt om den.

Har du en K800i?? Så kan jo du si litt om hvordan den er og bruke o.l?

Lenke til kommentar

K800i og E70 blir jo igrunn to ganske forskjellige telefonar.

Har nok blitt litt "forelsket" i E70 mens k800i ser ut som en plastikk telefon, men den har jo som sagt bedre kamera og to kameraer

K800i er på ingen måte ein "plastiktelefon". Svært bra kvalitetsfølelse over heile telefonen vil eg seie.

E70 er veldig god å skrive på, men i og med at den er så treig og såpass klumpete som den er så blir den ikkje på langt nær så bra som K800i til ein vanleg brukstelefon. E70 er jo nettopp det den er laga for, ein typisk business-/kontortelefon.

Lenke til kommentar
E70 er veldig god å skrive på, men i og med at den er så treig og såpass klumpete som den er så blir den ikkje på langt nær så bra som K800i til ein vanleg brukstelefon. E70 er jo nettopp det den er laga for, ein typisk business-/kontortelefon.

6509114[/snapback]

Er E70 så klumpete som alle skal ha det til? Har blant annet en 7610 og den er vel ikke noe mindre, eller 5140 er ikke for stor men litt uhånterlig fordi den ikke "glir" ned i buksa..

Lenke til kommentar

oy, den testen var jo :hmm: .....kort.

6509008[/snapback]

Kort!! Jeg vet ikke om det var ironisk ment... Hvis ikke, så har du en liten forklaring her.

Øverst og nedrest på hver side så har du mulligheten til å bla deg gjennom de forskjellige sidene/delene av testen. Og den er på 7 sider!

Øverste på siden...

post-86748-1153211585_thumb.png

Nederste del av siden...

post-86748-1153211655_thumb.png

Lenke til kommentar

Gikk inn på Sony ericsson sin internettside og sjekka på andre telefoner enn K800 :ohmy:

W850i så egentlig ganske kul ut, eneste som er forskjellig fra den og K800i er vel kameraet og at på W850i følger det med minnekort på 1gb??

Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...