Gå til innhold

Acer Aspire 1304LC


Sjodalf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Acer Aspire 1300x i dag.

Syntes den er kjempeflott...eneste negative jeg kan se er "skallet"....det er rimelig mykt.

Men det går nok greit, bare ha det i hodet når du kjøper bag/sekk. Velg en som beskytter mye, så du ikke knekker skjermen mens du har den på ryggen. Vet Dell har samme problemet, så det er vell ikke noen grunn til å ikke kjøpe den.

Også er den jo veldig billig i forhold til andre i denne klassen...jeg ga 10500kr + 444kr for 256ram ekstra på http://www.psdata.no

Det er faktisk 200-300kr dyrere enn butikkenes innkjøps pris.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en umates også fra psdata. Veldig solid og skikkelig feste til den bærbare. Maskinen blir hengende i et borrelåsband med strikk som er like bredt som en vanlig bærbar. Dette gjør at om du mister vesken rett ned gynger maskinen i strikken og tar ikke skade.

Eneste dumme med den som jeg kjøpte er at det ikke er plass til å legge med ekstern dvd/diskett og lignende.

En liten flat perm eller mappe går greit i tillegg til strømforsyning og ledning, men ikke noe mer.

 

Vesken er helt stiv i rammen rundt, men selve flatene er ikke like koffert stive, men beskyttelsen er veldig god.

så en solid veske jeg er fornøyd med. Sekken min skulle vært noen cm bredere slik at jeg fikk den oppi der... men men får ikke alt til med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...