Kvinnorna Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Noen som har noen erfaringer med Hansol H711 17" LCD skjermen ? Så hardware.no har anbefalt den, men håper dere også kan komme med noen erfaringer :smile: Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hm, ser ut til at jeg blir prøvekanin! Skal hente min nye Hansol på posten i dag, så skal jeg forsøke å gi en kort tilbakemelding om førsteinntrykket i løpet av helgen! :wink: Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Vel her kommer første rapport: Førsteinntrykk: Hater å dra ut maskinvare som er klemt mellom to store isoporbiter. Sølvlakken så ikke så superelegant ut syntes jeg, overflaten var litt for "knudrete" men det er mulig jeg har blitt bortskjemt etter diverse Appleprodukter. :wink: Oppkobling: Føltes som strømledningen satt litt dårlig i, men det gjorde den faktisk ikke. Lett å sette opp. Negativt: Når man stiller på kontrast/lys trykker man faktisk til en viss grad PÅ SELVE SKJERMEN !!! Ikke bra! MEN SÅ: Etter å ha jobbet litt med innstillingene må jeg si at skjermbildet er veldig bra! Virker faktisk litt skarpere en iBooken min når jeg kjører dem side ved side(!) Monitoren ser nå også mye bedre ut, da den selvfølgelig står litt lengre unna når den brukes, sølvfargen og den svarte foten kler G4'en min og tastaturet meget bra... Konklusjon: RØVERKJØP! Lenke til kommentar
enry Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg kjøpte en slik sjerm på "ukens tilbud" fra komplott (komplott) for under 5.000 NOK inkl. frakt. Virker OK den. Billigste i Norge noengang mente jeg da, - men jeg vil ha en Eizo snart, - så har jeg noen som får Hansolen eller hva den heter av meg ... Lenke til kommentar
enry Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg er tilknyttet e nbedrift og budre ha kjøpt et dusin, tror jeg. - Men vi trenger bare max 5-6-7 stk, - så det hele blir litt forvirrende ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå