Sevenord Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hehe, teit greit dette, men satser på det er noen her som vet: Jeg og en del kompiser var på en campingplass i sverige i forrige uke, da det kom en lokal råne-helt kjørende i en en gammel mercedes 230CE, men vinduene nede, og spilte en sang som gikk noe ala dette: "Wicky waka boom shakalaka", sammen men en masse "syrelyder" og en helsikkes bass! Hele opplegget var så teit at vi begynte bare å flire mens han lodet forbi, og i ettertid har vi prøvd å google oss fram til denne patetiske sangen uten hell Fordi den var faktisk så teit at vi fortjener å høre den en gang til All honnør til den/de som vet hva dette er snakk om :!: ps: Om dere foretrekker å være anonyme så send en PM. heh Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hehe, trur det kan dreie seg om en låt fra Thunderdome XVI. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Kan det være denne? http://video.google.com/videoplay?docid=-7...ed+On+A+Feeling Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Og det er en sticky hvor man kan spørre om slikt som dette. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg og trenger litt hjelp, har dere hørt ensang som går slik? "tsjk tsjk klunk tsjk tjsk baadadada tjsk klunk tsjk baadadada pff pff klunk pff pff tsjk baadaa" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg og trenger litt hjelp, har dere hørt ensang som går slik?"tsjk tsjk klunk tsjk tjsk baadadada tjsk klunk tsjk baadadada pff pff klunk pff pff tsjk baadaa" 6496588[/snapback] Åh, det er jo El Reyalto! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Spør her 6496602[/snapback] Bra noen har forstått det. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg