Gå til innhold

Spørsmål angående Komplett.no leveringer...


Anbefalte innlegg

Hei... Jeg skal kjøpe meg en ny tv på komplett.no. Jeg har aldri handlet der før og lurer på hvordan Bedriftspakke Ekspress : Over natten fungerer i praksis. Vil jeg kunne bestille en vare (tv, 15 kg) søndag/mandag kveld og motta den neste morgen? Noen som vet dette eller har prøvd ut ordningen?

 

Veldig takknemlig for svar. :)

 

Edit: Skrivefeil

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo faktisk posten som leverer pakkene. Du vil derfor kanskje sjekke posten.no. Faktorer som spiller inn er feks hvor du bor i landet.

Videre har jeg hatt varierende erfaring med hvor lang tid det tar komplett å faktisk pakke en vare.

 

Har feks opplevd å være på plukkliste i nesten en uke. Da hjelper det lite om du bestiller superdupermegarask levering.

Lenke til kommentar

Du skriver ikke hvor du bor, eller om du vil ha TVen levert på dagtid eller på kveldstid. Men dersom du f.eks. bor i Oslo og vil ha TVen hjem på døra på ettermiddagen, lover Posten å leveres den dagen etter at Komplett har levert den til Posten. Det koster ca 200 kr for 15 kg, men avhengig av hvor stor pakken er (jeg la inn 50x50x50cm).

 

Du kan prøve dette selv her: Posten(velg "Produktveileder Innland").

 

Som det skrives i forrige svar, er total leveringstid mer avhengig av pakningstida i butikken, enn av transporttida i Posten. Min erfaring er imidlertid at Komplett er raske, de pakker og sender vanligvis samme dag dersom varen er på lager. Så om du bestiller i dag (søndag), og bor relativt sentralt i Norge (dvs en by), er muligheten stor for at du kan tilbringe tirsdagskvelden foran ny TV.

Endret av perjohan
Lenke til kommentar
Det lønner seg sjelden å ha dårlig tid da, dyr frakt når man skal ha det raskt levert ;)

6499592[/snapback]

 

Sant nok. Men jeg er veldig utolmodig av meg så det blir enten kjøp på nettet og litt dyr frakt eller kjøp i butikk. Selv om jeg må betale litt mer for frakten sparer jeg rundt 1500 kr i forhold til kjøp i butikk. :)

Lenke til kommentar
Det lønner seg sjelden å ha dårlig tid da, dyr frakt når man skal ha det raskt levert ;)

6499592[/snapback]

 

Sant nok. Men jeg er veldig utolmodig av meg så det blir enten kjøp på nettet og litt dyr frakt eller kjøp i butikk. Selv om jeg må betale litt mer for frakten sparer jeg rundt 1500 kr i forhold til kjøp i butikk. :)

6499658[/snapback]

 

Du kan jo prøve den hente automaten på Oslo S da..

Ikke at jeg har noen erfaring med den da..

Lenke til kommentar
Det lønner seg sjelden å ha dårlig tid da, dyr frakt når man skal ha det raskt levert ;)

6499592[/snapback]

 

Sant nok. Men jeg er veldig utolmodig av meg så det blir enten kjøp på nettet og litt dyr frakt eller kjøp i butikk. Selv om jeg må betale litt mer for frakten sparer jeg rundt 1500 kr i forhold til kjøp i butikk. :)

6499658[/snapback]

 

Du kan jo prøve den hente automaten på Oslo S da..

Ikke at jeg har noen erfaring med den da..

6500827[/snapback]

Boksene funker fint, men ikke så bra til store TV'er :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...