oro2 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Er de noen som vet hva videotelefoni koster med Chess? Det står ikke et ord om videotelefoni på ches.no så vidt jeg kan se. Nå har jo også kundeservice stengt for helgen.. Noen som vet med sikkerhet, og gjerne har en kilde så jeg er helt sikker? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Broren min har Chess og ringer helt gratis med videotelefoni, akkurat som de fleste andre operatørene. Ville tru dette varte i alle fall fram til NetCom sitt gratistilbud går ut 1. september... Ellers finnes det allerede en tråd om dette emnet her! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har hørt at det er gratis ut året Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg snakka med kundeservice hos Chess for en uke siden, og da sa de at videotelefoni er gratis ut året. Slik jeg forstod det på han jeg snakka med, var det muligheter for forlengelse av denne fristen, men uansett gratis ut året nå Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Åssen er det med NetComs priser etter 1. september ? Noen som veit? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kan vel regne med at det er gratis ut året hos NetCom også? Alle andre operatører har det, så de kan vel nesten ikke la være...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå