Bleach Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Vet jeg maser litt idag, men sliter litt her nA. Han som laget xp utgaven har fjernet tastatur sprAkene sAnn at det kun gAr A ha engelsk oppsett. Noen som vet hvor jeg kan laste ned norsk tastatur oppsett? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 http://www.stenling.no/dvorak/WindowsNT2000.htm Jaggu søkte jeg ikke på "laste ned norsk tastaturoppsett" på google for å finne den nettsiden. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) http://www.stenling.no/dvorak/WindowsNT2000.htm Jaggu søkte jeg ikke på "laste ned norsk tastaturoppsett" på google for å finne den nettsiden. 6496364[/snapback] Nå var det ikke akkurat Dvorak tastatur oppsett TS var ute etter da Til TS tror jeg at det greieste er å legge inn en komplett XP utgave med lovlig lisens. Der finnes norsk tastaturoppsett. Utsagnet "Han som laget XP utgaven" tyder på at du har en gutteromsutgave av Windows, og da får du ikke hjelp her. Endret 15. juli 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 http://www.stenling.no/dvorak/WindowsNT2000.htm Jaggu søkte jeg ikke på "laste ned norsk tastaturoppsett" på google for å finne den nettsiden. 6496364[/snapback] Nå var det ikke akkurat Dvorak tastatur oppsett TS var ute etter da Til TS tror jeg at det greieste er å legge inn en komplett XP utgave med lovlig lisens. Der finnes norsk tastaturoppsett. Utsagnet "Han som laget XP utgaven" tyder på at du har en gutteromsutgave av Windows, og da får du ikke hjelp her. 6498016[/snapback] Jeg kan vel da for svarte gjøre hva jeg vil med windowsversjonen min, og kan få hjelp av hvem som helst. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kan vel da for svarte gjøre hva jeg vil med windowsversjonen min, og kan få hjelp av hvem som helst. 6498104[/snapback] Jeg hadde i hvertfall sørget for at han som hjalp meg neste gang ikke fjernet tastaturoppsettet jeg trengte Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kan vel da for svarte gjøre hva jeg vil med windowsversjonen min, og kan få hjelp av hvem som helst. Hvis det er din så kan du gjøre endel, men når man ikke har norsk tastaturoppsett er det ikke en helt standard Windows puddingen spør om hjelp til. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jeg kan vel da for svarte gjøre hva jeg vil med windowsversjonen min, og kan få hjelp av hvem som helst. Hvis det er din så kan du gjøre endel, men når man ikke har norsk tastaturoppsett er det ikke en helt standard Windows puddingen spør om hjelp til. 6498167[/snapback] Og poenget ditt er? Edit: Puddingen? :!: Endret 16. juli 2006 av Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå