Gå til innhold

SprAk pakke til windows xp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.stenling.no/dvorak/WindowsNT2000.htm

Jaggu søkte jeg ikke på "laste ned norsk tastaturoppsett" på google for å finne den nettsiden. :wee:

6496364[/snapback]

Nå var det ikke akkurat Dvorak tastatur oppsett TS var ute etter da :hmm:

Til TS tror jeg at det greieste er å legge inn en komplett XP utgave med lovlig lisens. Der finnes norsk tastaturoppsett. Utsagnet "Han som laget XP utgaven" tyder på at du har en gutteromsutgave av Windows, og da får du ikke hjelp her.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
http://www.stenling.no/dvorak/WindowsNT2000.htm

Jaggu søkte jeg ikke på "laste ned norsk tastaturoppsett" på google for å finne den nettsiden. :wee:

6496364[/snapback]

Nå var det ikke akkurat Dvorak tastatur oppsett TS var ute etter da :hmm:

Til TS tror jeg at det greieste er å legge inn en komplett XP utgave med lovlig lisens. Der finnes norsk tastaturoppsett. Utsagnet "Han som laget XP utgaven" tyder på at du har en gutteromsutgave av Windows, og da får du ikke hjelp her.

6498016[/snapback]

Jeg kan vel da for svarte gjøre hva jeg vil med windowsversjonen min, og kan få hjelp av hvem som helst.

Lenke til kommentar
Jeg kan vel da for svarte gjøre hva jeg vil med windowsversjonen min, og kan få hjelp av hvem som helst.

Hvis det er din så kan du gjøre endel, men når man ikke har norsk tastaturoppsett er det ikke en helt standard Windows puddingen spør om hjelp til.

Lenke til kommentar

Hvis det er din så kan du gjøre endel, men når man ikke har norsk tastaturoppsett er det ikke en helt standard Windows puddingen spør om hjelp til.

6498167[/snapback]

Og poenget ditt er?

Edit: Puddingen? :!:

Endret av Matias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...