olali Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 jeg har formatert hdd nå. skulle installere operativsystemet igejn, men så fant jeg ikke produktnøkkelen til min windows me. lurer på om jeg skal kjære meg et nytt operativsystem. hva anbefales??? priser og kvalitet. Lenke til kommentar
mariux Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 samme hvilket OS du installerer, så lenge det _IKKE_ er windows me!! Windows 2000 og BeOS anbefaler jeg [ Denne Melding var redigert av: mariux på 2002-10-17 13:06 ] Lenke til kommentar
olali Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 hva er BeOS??? jeg har bestilt linux mandraker nå.. håper det er bra. gidder ikke punge ut med masse spenn for å kjøpe windows... Lenke til kommentar
Magic Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei! Ja, Linux Mandrake er et godt operativsystem, men kanskje noe for de litt mindre erfarne... RedHat og Thiz er gode linux distroer. Håper du blir fornøyd med linuxen din. Uansett, jeg har prøvd både mandrake 8.0 og 8.1, og kan si at jeg er godt fornøyd med dem begge. Tror versjon 9 er ute nå, men kan ikke si meg helt sikker. Lenke til kommentar
olali Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 ja, 9 er ute. det var ett eller anna linux mandrake 9.0 PowerePack jeg bestilte... Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: Ja, Linux Mandrake er et godt operativsystem, men kanskje noe for de litt mindre erfarne... RedHat og Thiz er gode linux distroer. Mandrake fungerer meget godt for de mer erfarne også, dersom det skal bruke på en desktopmaskin. Det er imidlertid ikke noe godt valg for servere. Lenke til kommentar
Seth Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ville ha anbefalt windows 2000 eller Red Hat 8.0 Lenke til kommentar
Magic Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Argon: Har ikke så mye greie på linux jeg. Har bare hørt at Mandrake er for newbies. Syntes dog det var kjempevanskelig jeg:) Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg foretrekker XP. Kan selv en god dose linux, men min konklusjon er alltid den samme: Linux er for server, ikke for desktop. Linux er altfor avansert og tidkrevende. Samt at du går fort lei av ./configure. XP er stabilt nok og kjører det meste. BeOS suger. Glem det helt, ingen apps til det heller. Linux eller Windows XP. Jeg foretrekker XP tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå