Celusion Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 når jeg skrur på pc'en så funker ikke copperhead musen, den bare står der liksom...når jeg rører på den skjer det ingenting! når jeg tar den ut av usb og setter den inn igjen virker den helt fint! men er det andre som har dette problemet? og eventuelt har en løsning? takk Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Har samme problem jeg også, skjer sånn 1 gang per 2. veke ellernosnt. Jeg bare plugger musa utav og inni igjen så funker det. Ser ikke på dette som noe stort problem Lenke til kommentar
Design-aej Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 samme prob her.. sett musa i en annan usb kontakt så funker det Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 du må finne USB porten som er nr1,altså, første usb porten, der sitter min, og den er på hele tide, uten, inn og ut plugging Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg hadde dette problemet, men etter at jeg la inn siste firmware, forsvant problemet... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Mange som har hatt problemer med at Razer-mus "faller ut". Søk på forumet her (copperhead, diamondback, razer) - så vil du finne maaange innlegg om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå