skyhawk Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Kjøpte et nytt skjermkort i PCen til dama. Kobler det til og bruker strømkabele som følger med skjermkortet. Kobler til skjermen og starter maskinen. Det første som møter meg er et bilde full av artifacts. Prøvde å starte maskinen av og på en del ganger uten at det hjalp, prøvde også DVI porten. Så kobler jeg ut strømkabelen som fulgte med skjermkortet og kobler strømen rett i skjermkortet istedet, da virker det. Da får jeg bilde, men "American Megatrends"-logoen som vanligvis er rød, er grå, og i BIOSen er den øverste linja som vanligvis er rød full av grønn, gule, blå osv.. av farger. Skal jeg bare sende skjermkortet tilbake og kreve nytt, er det ødelagt? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Kjøpte et nytt skjermkort i PCen til dama. Kobler det til og bruker strømkabele som følger med skjermkortet. Kobler til skjermen og starter maskinen. Det første som møter meg er et bilde full av artifacts. Prøvde å starte maskinen av og på en del ganger uten at det hjalp, prøvde også DVI porten. Så kobler jeg ut strømkabelen som fulgte med skjermkortet og kobler strømen rett i skjermkortet istedet, da virker det. Da får jeg bilde, men "American Megatrends"-logoen som vanligvis er rød, er grå, og i BIOSen er den øverste linja som vanligvis er rød full av grønn, gule, blå osv.. av farger. Skal jeg bare sende skjermkortet tilbake og kreve nytt, er det ødelagt? 6495970[/snapback] Prøv skjermkortet i en annen maskin først. Skjer det da også så sender du det tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå