PoL-E Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Vil Silent Twin passe på HK'et mitt? Dimensjonene på ST er 91x66x69mm (BxDxH) Grunnen til att jeg spør er fordi: Enkelte MSI-hovedkort kan få problemer med denne kjøleren pga. kondensatorer som ligger for tett på CPU-sokkelen og dermed sperrer for viftene. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 silten twin passer ihvertfallt il Kt4-Ultra og KT3-Ultra Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 På KT3-Ultra2 kort blir det trangt. Du må bøye litt på kondisene. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Sjøl valgte jeg å flytte den ene vifta litt lenger opp på ribba. Tenkte det var "sunnere" enn å bøye kondisene. Tror ikke det skal ha så mye å si på kjølingen. Er det forresten noen som har ekperimentert med å snu viftene på STen? /edit skriveleif (ikke så rent få heller :smile: ) [ Denne Melding var redigert av: Jvla Halvsame på 2002-10-24 11:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå