Enceladus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jeg har lastet ned spillet lovlig fra home of the underdogs. Spillet var patchet med den nyeste offisielle patchen når jeg la det inn. Men nå ønsker jeg å benytte meg av alle de gode modsene som finnes til denne perlen av et spill. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg fikser det. Det står forklart i readme filene til modsene. Men så må en inn i readme filer i spillet og redigere tekst. Jeg har aldri skjønt slike ting. Det blir alltid feil når jeg prøver meg. Kan noen hjelpe meg? Skal legge inn følgende mods: - Rebirth Mod Beta 1 - Rebirth Red Monkey - Rebirth Rumbler - SHTUP Hi-Res Textures Beta 5 - Hi-Res Weapons pack - Win XP/2k compatibility patch (usikker om denne er nødvendig) - Text file for troubleshooting XP issues (usikker om denne er nødvendig) - Hi-Res Cutscenes pack -Straylight's Anomalies, Discrepancies And Outright Bugs - Mod De tre første (Rebirth) er enkle fordi det ikke innberer noe form for redigering i spillet opprinlige filer. Bare å kopiere mappene "mesh" inn i spillets hovedmappe. Men så oppstår det problemer når jeg kommer til neste mod: - SHTUP Hi-Res Textures Beta 5 INSTALLATION INSTRUCTIONS System Shock 2 install must be mod-ready (see below). Unzip into root of System Shock 2 install folder, with "Use Folder Names" enabled. UNINSTALLATION INSTRUCTIONS Delete the following folders from the SS2 directory: BITMAP FAM FONTS INTRFACE OBJ If you have any other mods installed which placed files in these folders, you'll have to reinstall them. HOW TO MAKE SS2 MOD-READY 1. Create a new folder called RES inside the SS2 install directory. 2. Move all the files ending in .CRF from the root of the SS2 directory to the newly created folder (there should be 16 of them). 3. Make a backup copy of INSTALL.CFG (located in the root of the SS2 directory). Just highlight it, then press CTRL-C, CTRL-V. 4. Open up INSTALL.CFG using Notepad. 5. Find the line that starts with "resname_base". Add "\res" to the first path in this line. For example: resname_base d:\games\shock2+f:\shock2 becomes... resname_base d:\games\shock2\res+f:\shock2 (where "d:" is the install drive, and "f:" is the CD-ROM drive) 6. Save the file. Tror jeg klarte det selv nå. Slik skal det se ut i "INSTALL.CFG" cd_path E:\ install_path . language english resname_base .\res load_path . script_module_path . movie_path .\cutscenes Det klikket ikke slik det gjorde forige gang jeg prøvde. Nå kan jeg starte spillet og alt virker tilsynelatende normalt. Da prøver jeg meg på de neste modsene... Endret 15. juli 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå