audi200 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei alle mobilfolk. Er en særing som skal kjøpe ny telefon. Har hadt mange telefoner i det siste året og blir aldri fornøyd. Nokia N70 - Knirkete og treg. Nokia N71 - Elendig konstruksjon og dårlig batteri. Har i dag Nokia 6131. + gode taster + liten og god og holde i. + bra kalender + grei MP3 + bra skjerm - dårlig kamera - elendig elendig batteri spesielt med bluetoot. 1 dag. Mulig jeg er kravstor men er vi ikke alle det da. Trenger følgende på en ny telefon. god Kalender godt kamera bra skjerm bra konstruksjon bra batteri bluetoot god mp3 gode taster. Har sett litt på SE K800i men er skeptisk til joystikken og kameradekslet. Håper noen kan gi meg noen anbefalinger. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hva med å vente på N73 og kanskje til og med N93? De er her om en måned eller to... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Joystivken til K800i er visstnok vakum-forseglet og skal være bedre enn tidligere SE-joysticker. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Joystivken til K800i er visstnok vakum-forseglet og skal være bedre enn tidligere SE-joysticker. 6497507[/snapback] Jupp, er nok enig med MobilKnut. SE sier at de skal ha fikset problemet med joysticken nå i de seineste SE mobilene, og K800i er en av dem. Jeg ville nok anbefalt K800i. Men som sagt så er jo valget opp til deg Lykke til med mobilkjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå