_Mathias_ Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei, er nå en stund siden jeg var her sist smile.gif Har nå bestilt dette opsettet. Jeg skal bestille en x2 amd cpu når jeg kommer hjem fra ferie. Det er da etter prisenne har sunket. Kjølinga der er vell ikke god nok, så jeg slenger med det på neste bestilling. Hvilken kjøling seg ta? Jeg har lyst på en viftestyring med display på osv... Prisklasse: ikke noe dritt i hvertfall Takker på forhand for svar Barcelona, here i come!! Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Her er jo den råeste kjøleren Sunbeam Tuniq Tower 120 men mulig plass problemer og er tung nesten 1KG men kjøler utrolig. en annen er jo Zalman CPU-Kjøler "Fatal1ty" FS-C77 Dette skal være en bra kjøler Akasa EVO120 Viftestyring: Sunbeam "chromatic Windmill" Denne har jeg syntes den bra. Opptil 7 vifter og varmealarm viser tempraturen på CPUen, HDD og Systemtemp. en annen er Lian Li kombinert viftestyring og temperaturovervåker som alle Lian Li Produkter "Stilrent" MVH bZerk Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Altså hvis du ikke har tenkt til og klokke er Boxed kjølern mer en god nok. men hvis du har tenkt til og klokke så er det et hav av muligheter, selv har jeg Zalman CNPS9500 Den kan vel anbefales den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå