_Mathias_ Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Hei, er nå en stund siden jeg var her sist Har nå bestilt dette opsettet. Jeg skal bestille en x2 amd cpu når jeg kommer hjem fra ferie. Det er da etter prisenne har sunket. Kjølinga der er vell ikke god nok, så jeg slenger med det på neste bestilling. Hvilken kjøling seg ta? Jeg har lyst på en viftestyring med display på osv... Prisklasse: ikke noe dritt i hvertfall Takker på forhand for svar Barcelona, here i come!! Endret 15. juli 2006 av _Mathias_ Lenke til kommentar
Mit Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 en av disse kjølerne er vel bra nok, du må nesten velge sjøl utifra støynivå. viftestyring Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Zalman CNPS9500 AM2 er jo ikke å ta feil av, super kjøling super stille Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) 6496078[/snapback] Jeg vil si at navnet på tråden passer MEGET godt. Men siden du er tilbake ståendes, skal jeg redigere den. mvh Mathias Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Skriv heller Hjelp til kjøp av kjøler til X2 prosessor Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Er ikke dette en god vifte styring? mvh Mathias Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Skriv heller Hjelp til kjøp av kjøler til X2 prosessor 6496903[/snapback] Vil ha kjøling som "passer" i kabinettet til det meste. Det holder vel ikke med bare de viftene som er i kabinettet fra før av? Hva med kjøle ribbe til hd? jeg har ikke peling på slikt Trengrt hjelp til å finne det ut Endret 15. juli 2006 av _Mathias_ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tror nok at denne tråden vil bli stengt med mindre du forandrer det til noen litt mer forklarende og ikke bare: Kjøling, prosessor, viftestyring, vifter etc.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Tror nok at denne tråden vil bli stengt med mindre du forandrer det til noen litt mer forklarende og ikke bare: Kjøling, prosessor, viftestyring, vifter etc.. 6496928[/snapback] Det var nok heller ikke noe sjakktrekk å omtale en moderator som "tilbake ståendes".. særlig når vedkommende er en forkjemper for rettskriving og ikke minst.. imot "ord deling" Når det gjelder beskyldninger om å være tilbakestående... Hvem kjøper ett AM2-oppsett for "gaming" i disse Conroe-tider.. Tja si det.. Endret 15. juli 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tråden stenges, siden trådstarter ikke etterfølger oppfordring til å endre emnetittelen til noe mer beskrivende. Og, selvfølgelig, å kalle noen for "tilbake stående" er jo heller ikke særlig hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg