tivoli Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Når jeg tar bilder med k800i er de helt normale med det samme jeg har tatt dem, men hvis jeg skal se på dem etterpå så ødelegger telefonen dem! Noen blir stripete, noen blir svarte, noen blir i kjempelav oppløsning, og noen blir helt forskyvde. Den var ikke sånn de første ukene, men plutselig en dag begynte dette. Har også hatt trøbbel med mms, mottakerne får dem mange dager etter at jeg har sendt. En dag sto det plutselig "5 nye mld", men da jeg skulle se på dem sto det at alle var ødelagte?! Filoverføring til pc blir ofte avbrutt, og så finner ikke pcn telefonen. Hva kan jeg gjøre? Sende den tilbake, eller levere den inn noe sted? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Gå dit du kjøpte den og beskriv situasjonen. Mest sansynligvis må den sendast til eit verksted for å bli fiksa, eventuelt kan du jo prøve sjølv. Det er mest sansynlig berre ny programvare som skal til for å fikse problema dine. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 firwmare problemer, gå å send inn telefonen, oppdater selv via sonyericsson.no eller vent på nest oppgradering. Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg hadde akkurat samme problemet! Dette er en SW feil, men siden det ikke er kommet noe nyere SW enn den som er, så gadd jeg ikke vente! Jeg kjøpte ny og benyttet meg av angreretten på den første, problem løst! På denne fungerer kameraet knirkefritt! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ta å hev kjøpet og kjøp en ny så blir du nok fornøyd. kjenner fler som har gjort det samme og har hatt samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå