Gå til innhold

Digitalisering av video 8 =DVD

Anbefalte innlegg

Jeg har masse gamle video 8 band fra 70 og 80 tallet som jeg gjerne skulle fått over på DVD og/eller PC for redigering

Jeg vurderer å levere de inn til firma som kan gjøre det for meg men det er så sykt dyrt.

jeg har muligens både kamera og fremviser tilgjengelig, finnes det muligheter for å gjøre dette selv, er det tilleggsutstyr jeg kan kjøpe for å gjøre jobben selv?

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan umulig ha video8-bånd fra 70-tallet, siden denne videostandarden først kom i 1985. Når du attpåtil skriver at du muligens har framviser, får jeg en viss mistanke om at du slett ikke har video8-bånd i det hele tatt, men super 8-film, og det er jo noe ganske annet. Så du får forklare hva du egentlig har før du kan vente noen fruktbar hjelp.

Lenke til kommentar
Du kan umulig ha video8-bånd fra 70-tallet, siden denne videostandarden først kom i 1985. Når du attpåtil skriver at du muligens har framviser, får jeg en viss mistanke om at du slett ikke har video8-bånd i det hele tatt, men super 8-film, og det er jo noe ganske annet. Så du får forklare hva du egentlig har før du kan vente noen fruktbar hjelp.

6496334[/snapback]

ja da er det vel super 8 jeg har da, men jeg vil like fullt ha de over på dvd

Lenke til kommentar

Dette er omtalt et utall ganger før i dette forumet. Klikk på Søk i menyen til høyre og skriv smalfilm som søkeord, så finner du massevis.

Hvis du vil ha best mulig kvalitet, må du nok levere dem til et firma, og da sies MovingImages i Rakkestad å være blant de beste og samtidig billigste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...