hpfarstad Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei Prøver å lage en selection med feather 2px. Når jeg "filler" denne, så flyter fargen ut i kantene minst 5px. Går det an å stille inn hvor mye man vil at det skal flyte ut? Helst ingenting... Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Forresten, kanskje det er bedre å bruke "Rounded Rectangle Tool" til dette? Da blir det vel muligens riktig.. skal teste dette nå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Om eg ikkje tek heilt feil vil 2px-feathering bety at markeringa skal "mjukast opp" 2px både på inn- og utsida av markeringa, altså 4px til saman. Deng meg om eg tar feil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Det ser ut til at det blir "myket opp" 4 px på hver side av markeringen med 2px feather. Men det er jo også mulig at jeg feiltolker det ved zoom i Photoshop... Endret 15. juli 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå