Ni kon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg er 100% seriøs. Plankemiddagen utgikk med høye kneløft. Jeg har fortalt alle damer som kunne blitt noe at jeg har funnet den rette, jeg har informert familie og venner. Plankemiddagen kommer dog tilbake under en kveld i høst hvor venner og ikke kommandosoldater samles. Da er det jaktforbud. Selv har jeg sluttet å delta på forumet hvor det postes bilder av damer, jeg har endret avatar, jeg surfer ikke snusk. Hun får meg 100% og jeg vil ofre alt for henne. Sier til og med farvel til en av Oslos beste adresser og flytter til nowhere Darkness|: Ja jeg er 100% seriøs at mitt d70s er på rep (og at jeg har funnet den rette) Blir ingen bilder før kamera er tilbake. Men fiskeretten i dag er bankers. Har vært og handlet nå. Og skal gjøre i stand. Leiligheten er 1000% nyvasket (storvask som tok 3 dager), jeg har friske blomster på bad og i stue/kjøkken, nytt sengetøy, nye håndklær - Måtte kjøpe alt nytt da hun ikke fortjener å bruke noe en annen dame har brukt. jeg har tømt leiligheten for alle minner om andre damer, jeg har kasta den lille sorte boka. Dette er det jeg brenner mest for i hele verden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Oj, det gikk fort! Gratulerer! Har du gått ned på kne? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg skal ned på kne snart tenkte jeg. Og det skal være romantisk. Roma - spansketrappen er en mulighet. Siden denne tråden handler om livsnytere kan jeg avsløre at jeg vet at jeg vil nyte livet med henne her. Hun liker dog ikke lage mat, og det er jo bra, for da kan jeg kokulere alene (liker det best). Jeg har aldri vært mer sikker i min sak enn jeg er nå Nå er jeg stolt over å ha en nystrøken leilighet. Vin på kjøl, fisk, salat, lys + + + + Denne kvelden blir legendarisk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Får vi se noen bilder av forbereldelsene/leiligheten? Synes å huske du nevnte noe blomster og pynting. Dette vil vi gjerne se! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det var det med kamera da.... Men her har du hvordan den ser ut skikkelig uryddig: (og dette er jeg villig til å forlate for et hus i nowhere Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ser ut som alt er klappet og klart for en perfekt aften i regi deg Oivind_Dahle. Jeg ønsker deg riktig lykke til! Fin leilighet forresten! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ser ut som alt er klappet og klart for en perfekt aften i regi deg Oivind_Dahle. Jeg ønsker deg riktig lykke til! Fin leilighet forresten! 6612919[/snapback] Helt enig, lykke til! Fin leilighet, bare husk å fjerne "loppesirkuset" fra "grisebingen"! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er dette samme dama som du var samboer med for en stund siden? Jeg innbilte meg i hvert fall at du var samboer. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Tre fryktelig enkle sauser: Rosemarinsjy Ta litt smør, sjalottløk og frisk rosemarin. Fres dette i panne med en god neve tørket rosemarin, og kjør på med rødvin "etter behov". La rødvinen redusere, og fyll på med ønsket kraft. Kokes lenge for å få frem alle smakene. Saltes lett og siles en stund før servering. Passer utmerket til kalv og lam! Buerre Blanc Reduser litt hvitvin(må være hvitvin uten utpreget drue/fruktsmak) sammen med litt kuttet sjalottløk. Sil av mens du reduserer fløte(veldig viktig at fløten ikke setter seg i kjelen, for da er alt ødelagt). Bland sammen den reduserte hvitvinen og fløten sammen med litt sitronsaft, og vend inn godt meierismør i mindre mengder av gangen(tar du i for mye av gangen, skiller den seg). Saltes lett, og serveres med noget grønt(type gressløk, persille), eller god fiskerogn. Appelsinsmør Dette er fryktelit lettlagd, og passer like godt til sjokoladekake som til scampi. Man lager sukkerlake av en del sukker, og to deler vann, og koker dette sammen med appelsinjuice. La dette koke sammen til man får en temmelig tykkflytende masse, og rør deretter inn usaltet meierismør. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg mester i å lage nudler. Lidenskapen min er stor. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Er dette samme dama som du var samboer med for en stund siden? Jeg innbilte meg i hvert fall at du var samboer. 6614618[/snapback] Hun her er en gammel x fra 8-9 år tilbake. Jeg var da ung og dum og så ikke muligheten. Hun ga meg en ørliten sjanse til å rette opp. Uansett er dette 100% sikkert den jeg vil gifte meg med. For de som liker lange helger med mye sex og lite annet anbefalles følgende: Jeg påpeker først at man som hete sexpartnere styrer unna rødt kjøtt, ellers kan man bruke fantasien. Jeg har i slike helger ALLTID min hjemmelagde Tzaziki, fersk brød, vin og vann (masse vann) ha minst 3 mugger vann i kjøleskapet. Kaldt vann er et must, hvertfall når det har vært tropenetter som her. Oppskriften på min Tzaziki: 2 0,5l naturell yoghurt pepper grillkrydder Sitronpepper Hvitløk Agurk Gulerøtter Ta et kaffefilter eller to og hell yoghurten oppi. La dette stå en stud (yoghurten løsner drit lett fra kaffefilteret etter noen timer). Dette gjør du får å la yoghurten renne av litt fuktighet. Jeg bruker en stavmikser med tilhørende bolle. Først hiver jeg oppi hvitløk (da jeg liker den sterk bruker jeg en halv hvitløk på 2 x 0,5 yoghurt), malt sort pepper, sitronpepper og grillkrydder. Dette skjøres til det er helt fint. Deretter hiver jeg oppi i agurk og litt gulerot. Dette får en rask gang i miksmasteren da bitene her ikke skal bli til flytende guffe. DEt skal være litt grovt. Hel yougurten oppi og bland. Sett i kjøleskap Denne serveres med brød (jeg foretrekker steinbakt fint brød da). Enkel og god og kan spises i senga. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 oivind_dahle: Flott leilighet. Lykke til med dama Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 var inne på www.duoshop.no for å se om de hadde noen saker jeg kunne handle til helgas flørt Men her kom jeg over: Spis riktig før sex 1. Er det godt for helsen så er det godt for sexen også. Et velbalansert kosthold gir det et velbalansert sexliv. 2. Sjømat er gode afrodisika. Sørg for å prioritere både skalldyr og fisk, helst fra havet. 3. Krydder som karri og pepper varmer kroppen, og sørger for naturlig oppheting. 4. Spis jordbær. C-vitaminene og søtstoffet øker sexlysten. 5. Hvitløk kan kanskje lukte vondt, men er veldig bra for sexlivet. 6. Artisjokker og østers er sikre vinnere 7. Ingenting slår sjokolade som dessert om du skal sette sexlysten i gang 8. Unngå masse fett i mat. Kaker og fettholdig mat ødelegger blodtilførselen og sexlysten. 9. Litt alkohol hjelper, for mye er søvndyssende. Rødvin er å foretrekke. 10. Sørg for å lage delikat mat som ser bra ut, det setter sansene i gang. Så da vet dere dette! Selv satser jeg på fisk i dag, med litt jordbær og sjokolade til dessert. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Selv satser jeg på fisk i dag, med litt jordbær og sjokolade til dessert. 6654355[/snapback] For å kombinere 4, 7 og 9, samt din dessert: La jordbær trekke i appelsinlikør (du kan også jukse med en sprøyte) og dypp dem i flytende sjokolade så bare stilken og litt rødt på toppen ikke blir dekket. Kan serveres med en kule ordentlig/ekte/hjemmelaget vaniljeis, eller brukes som fingermat før eller mellom 'slagene'... -Kisp Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Min spesialitet er wok. Tror jeg skal starte en nudel bar ^^ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Trenger hjelp! Har bursdag i morgen og skal lage middag for kresne jenter som helst vil få i seg minst mulig karbohydrater. Hva er det jeg kan lage som er godt men samtidig sunt og mettende? Tips? Og, jeg er ikke flink til å lage mat, så det kan ikke være noe kjempeavansert. Edit: og tips til vin som går til maten hadde også vært fint Endret 17. august 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Trenger hjelp! Har bursdag i morgen og skal lage middag for kresne jenter som helst vil få i seg minst mulig karbohydrater. Hva er det jeg kan lage som er godt men samtidig sunt og mettende? Tips? Og, jeg er ikke flink til å lage mat, så det kan ikke være noe kjempeavansert. Edit: og tips til vin som går til maten hadde også vært fint 6695782[/snapback] Sunn mat? Tror ikke jeg er istand til slikt... Men vintips skal du få så fort ØD har vært her med oppskrift! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er dessverre på vei til Trondheim nå, så jeg får ikke lagd noen oppskrift for min kjære AnAnAs De fleste forslag jeg har i denne tråden er stort sett proteinbaserte middager. Dog håper jeg du får den hjelpen du trenger, og ikke minst: GRATULERER MED DAGEN Håper du deler erfaringene med oss, og deler noen bilder av kalaset. Nå må jeg dessverre løpe avgårde for å komme meg til Gardermoen Igjen: Grattis Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hva med noe så enkelt som Kyllingfilét, pastarør, brokkoli og en enkel toro-saus? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 darkness|: oooh pasta, den er litt verre for de som alltid tenker på kosthold, hehe. Kyllingfilét'n går nok rett hjem, men penne og torosausen (som ikke akkurat er noen 'light'-saus) er det nok verre med. Noe som er utrolig godt og enkelt - Wokmat i slike anledninger. kjøp en pakke kyllingfiléter og f.eks thai-grønnsaker, det er skikkelig snadder. Klebrig ris og wok er ganske så greit og ikke veldig tung mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå