Gå til innhold

Invasion, Surface, Threshold... frustrerende!

Anbefalte innlegg

Disse amerikanerne... de legger jo ned, etter èn sesong, alt som ikke får kjempebra ratings. Og jeg forstår at det er mye konkurranse... virkelig... men det er så uuutrolig frustrerende når alle disse seriene har cliffhangere... og nå kommer vi aldri til å få noen svar! Slikt irriterer jeg meg GRØNN over siden jeg er scifi freak og det jeg virkelig bryr meg om er de langtrekkende storyarcene.

FAEN TA DERE ABC, NBC, CBS! Kunne dere ikke hvertfall avslutte seriene på en skikkelig måte!? Eller poste noen "svar" online eller noe, om hvordan historien skulle ha utviklet seg!? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten alle de nye sci-fi relaterte seriene som startet forrige høst er blitt kansellerte. Unntakene er vel stort sett Supernatural og Ghost Whisperer.

Nå er det vel dårlige komedier og reality som gjelder for alle penga i statene.

Håper hvertfall at Battlestar Galactica overlever et par sesonger til...

Lenke til kommentar

Jeg tror det er liten sansynlighet for at BSG går sin veg etter 2. sessong så fremst ikke handlingen blir av rundet. Det er jo trossalt den mest sette sci-fi serien. Og Stargate har 12 ferdige sessonger (med SG-Atlantis) i tillegg til at to sessonger sendes nå.

Så jeg tviler sterkt på at BSG går ut, dessuten begynner den på tv i oktober, så den blir sendt uten noen cliffhanger, i motsettning til Stargate. Så jeg tipper at det er noen Stargate fans "over there" som blir å konventere til BSG for en periode mens de venter på nye eppisoder. Men om BSG stopper etter denne sessongen så overrasker ikke det meg i og med at den gammle serien ikke var stort lengre, og den fikk oppsumert en god del, dessuten er en god del fra den gammle serien kuttet ut i den nye. Så hvis dem ikke finner på noe nytt i mot slutten så blir den nok ikke stort lengre enn 2-3 sessonger uansett.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Nå er det vel dårlige komedier og reality som gjelder for alle penga i statene

Personlig har jeg hvertfall fått nok av familiesituasjonskomedier. Og hvorfor er det så mange slike serier om svarte familier som har karra seg ut av ghettoen?

6507438[/snapback]

Der traff du spikeren på hodet, dead on!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...