abcde Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei Jeg har nettopp installert Gta 3. Når jeg går inn i spillet kommer intro osv. Men da jeg kommer til menyen vises all teksten som en gul stripe. Etter prøving og feiling klarer jeg å begynne spille, men all tekst er som en gul stripe der også. Hva kan være galt? Har også installert 1.1 patchen. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-17 12:16 ] Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 det er en feil i XP du må laste ned en xp-fiks husker ikke hvor du finer den men vi du kjører dual-boot, prøv det andre os systemet Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 du må legge inn xp service pack patch. den ligger på: http://home.no.net/kentbj/stuff/gta3/ Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 kentbj: Hvordan fikk du til Audi og felger? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Du finner den også her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå