Spirograf Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Noen som har/vet om noen bra braindumps til 70-210 (professional) eksamen? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Ikke bruk braindumps! Ennå en papir-mcse er ikke hva verden trenger. Men noen bra linker kan jeg gi deg. http://www.cramsession.com http://www.mcseguide.com http://www.cbtnuggets.com Skaff deg ett par PC'er ekstra, sett opp en nettverk og få hands-on trening. kelv Lenke til kommentar
Milla Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Delvis enig med KELViN. Jeg har selv tatt 210, 215 og 217 uten braindumps, men til 216 tar jeg ikke sjansen :wink: Braindumps kan være OK brukt på rett måte - som trening med realistiske spørsmål. Les først og se hva du klarer. Gjør du det dårlig leser du mer og prøver på nytt. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Bruk av braindumps er en helt LATTERLIG måte å klare seg på. Det er direkte juks. Braindumps er faktisk gjengitte oppgaver fra oppgavedatabasen til Microsoft (selv om formuleringene ikke trenger å være ordrette). Jeg vet veldig godt hva jeg snakker om her; jeg er selv MCSE i NT 4.0 track, og har tre MCP-er fra Windows 2000 track, samt CCNA. Jeg har sett haugevis av personer som ikke fortjener titlene de får, simpelthen fordi de ikke kan noe som helst - det eneste de kan er å pugge stjålne oppgaver. Dette er jævlig provoserende. Det er ikke bare seg selv de ødelegger for, men også de få som virkelig kan det de skal, og som ikke jukser, men faktisk LESER og ARBEIDER med stoffet de skal eksamineres i. Markedet blir overfylt av idioter som såvidt kan slå på en datamaskin, men som på papiret ikke kan skilles fra de som virkelig kan sakene sine. Takker være disse mongoloide idiotene, er ikke utdannelsen min verdt en dritt, og jeg har store vanskeligheter med å skaffe meg en jobb innen et fag som jeg behersker godt, fordi markedet er overfylt med papirkandidater. Ingen grunn er god nok til å jukse på en eksamen. Jeg fatter ikke at folk som gjør slikt klarer å leve med seg selv etterpå. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-10 21:26, Milla skrev:(..)Braindumps kan være OK brukt på rett måte - som trening med realistiske spørsmål(..) Det finnes ett vell av andre muligheter for å få trening med realistiske spørsmål. Uten å jukse. kelv Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Milla: Hvor ofte onanerer du? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: On 2001-12-11 02:26, Spenol skrev:Milla: Hvor ofte onanerer du? Hver gang jeg leser Win2k eller Cisco. Du da? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: Det finnes ett vell av andre muligheter for å få trening med realistiske spørsmål. Uten å jukse.kelv Ja, den dagen noen lager treningsspørsmål på samme nivå som på testene. Vis meg en side der det er fakta. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Har ikke tenkt å bli noen papir-MCSE nei! På skolen jeg går har vi holdt en del på med praktiske lab'er, samt at vi har bare MOC-permen fra Microsoft. Dermed krever det at vi går ut og skaffer oss informasjon, eventuelt prøver ting, på egenhånd. Papir-MCSE kunne man bli på NT, tror ikke det er så enkelt lenger... Men det er nå mitt syn :smile: Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: On 2001-12-11 07:59, Milla skrev: Quote: On 2001-12-11 02:26, Spenol skrev: Milla: Hvor ofte onanerer du? Hver gang jeg leser Win2k eller Cisco. Du da? Ikke snakk om sånn "sex". Jeg blir forlegen. :smile: Lenke til kommentar
Milla Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: Ikke snakk om sånn "sex". Jeg blir forlegen. :smile: Okey! :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå