guardianpegasus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Nå er visstnok Blade gjort til TV serie (men seff ikke med Wesley Snipes... som kanskje er en fordel?)... og ifølge TV.com skal den være ganske bra. Er gått noen få episoder bare, men den har visst bra ratings. Skal ta en titt på den nå etterpå Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 okay. fint for deg, men hvilke kanal går denne blade på? går den i norge? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Den går på Spike Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Aldri hørt om Spike. Blade trinity sugde imo. Mer er det ikke å si..... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 spike er en amerikansk ""manns" kanal.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har sett første episode/piloten, og jeg må si at jeg er skuffa. For det første er hovedpersonen så langt i fra Blade-materiale som det går an. Han er ikke troverdig i det hele tatt. For det andre så suger effektene, filmingen, musikken, og resten. Serien er rett og slett søppel. Ps. Jeg vet at piloten vil være litt billigere enn resten av serien, men dette var så billig at noen millioner mer ikke hjelper i det hele tatt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Førsteinntrykket var ikke så bra (piloten), men synes det tok seg opp i andre episode, så det ser ut til at det blir en helt grei serie dette her. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Ja, den begynte litt bobb-bobb og det er jo ikke så uvanlig. Særlig i en adapsjon eller spinoff fra film. Og han hovedkaren virker litt weirdo ja. Men han er visstnok langt nærmere tegneserie versjonen enn det film-blade er. Må si jeg faktisk savner Snipes også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå