Gå til innhold

1.12 Patch Notes (de ekte lissom)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste klassene jeg fant motstand i som shadow priest var warlocks som kunne spille, samt gode shamans. Kunne spilleren bak warlocken håndtere den, så er etter mine erfaringer alle klasser "easy prey" Var sjeldent jeg slo gode locks.

Resten var easy mode med unntak av noen shamans.

6572073[/snapback]

 

Den beste delen med shadowpriest er jo Devouring Plague (eller hva nå enn det heter), Undead-priest spell'en. 2 min CD, og du vinner mot hva som helst.

 

En liten "I win button" der. Blir nesten som deathcoil fra warlocks, bare kraftigere uten "run away in fear" effekten.

6572194[/snapback]

 

Dra meg en bolle da. Death coil er så sinnsykt overvurdert at det er skummelt.. HoJ og Feral charge er f.eks mye bedre, tror folk blir blinde av det stjeler omgz 400liv.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Dra meg en bolle da. Death coil er så sinnsykt overvurdert at det er skummelt.. HoJ og Feral charge er f.eks mye bedre, tror folk blir blinde av det stjeler omgz 400liv.

6572976[/snapback]

 

Du sier noe der. De nerf'et i tillegg sånn at den ikke går forbi beserkerstanc. Det suger hesteballe

 

Men deathcoil er veldig bra, fordi - får du inn en shadowbolt critt etter den så er de veldig ofte død.

 

Deathcoil = 700-800 damage (for meg) og 3 sec run away in fear. Eneste forsvaret mitt mot rogues og andre farlige folk, men den er fortsatt overvurdert. Det er jo tross alt cooldown på den.

Lenke til kommentar
Dra meg en bolle da. Death coil er så sinnsykt overvurdert at det er skummelt.. HoJ og Feral charge er f.eks mye bedre, tror folk blir blinde av det stjeler omgz 400liv.

6572976[/snapback]

 

Du sier noe der. De nerf'et i tillegg sånn at den ikke går forbi beserkerstanc. Det suger hesteballe

 

Men deathcoil er veldig bra, fordi - får du inn en shadowbolt critt etter den så er de veldig ofte død.

 

Deathcoil = 700-800 damage (for meg) og 3 sec run away in fear. Eneste forsvaret mitt mot rogues og andre farlige folk, men den er fortsatt overvurdert. Det er jo tross alt cooldown på den.

6573160[/snapback]

 

Er warrior immune mot Death coil sin fear effekt nå? *redd*

 

Var litt skivebom på skaden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...