Gå til innhold

1.12 Patch Notes (de ekte lissom)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warriors som whiner over nerf... hvorfor tror dere blizz nerfer? FORDI DERE ER OVERPOWERED og kan easy 2-shotte en tier3 priest, JA DET TROR JEG...

 

Vil heller be blizz om å fjerne litt warrior dps, og heller fikse ett talent ala det som rogues får som ignorerer litt armor.

Lenke til kommentar
Warriors som whiner over nerf... hvorfor tror dere blizz nerfer? FORDI DERE ER OVERPOWERED og kan easy 2-shotte en tier3 priest, JA DET TROR JEG...

 

Hahahahahahahhahahaha

 

Til opplysning, jeg har sett holy prest outheale skaden til en warrior med mortal strike og recklessness.

Lenke til kommentar

ja, det går helt fint det hvis warrioren bruker suxx våpen av dimmensjoner. annet en det... glem det! jeg har prøvd med full tier 2. sier det igjen aint gonna happen!

 

kansje hvis alle morra di sine villeste fantasier skulle gå i oppfyllelse kan du greie det men da har du 0 mana igjen og er fucked anyway.

 

at de one shotter tier 3 prester var og ta kraftig i men jeg har hatt ett par kamper med warriors som har latterlig med dmg

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

kødder du?

 

få ta på deg.

 

og igjen en shadowpriest med utelukkende grønt gear kan IKKE ta en HW warrior med mindre warrioren er på kaffeselskap med oldemor. eller har kjøpt acconten på ebay

 

anyway ikke dra shadowpriest inn i dette for de er og blir en klasse som kan si pew pew og vinne nesten uansett gear. det er bare og ha nok stamina.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
kødder du?

 

få ta på deg.

 

og igjen en shadowpriest med utelukkende grønt gear kan IKKE ta en HW warrior med mindre warrioren er på kaffeselskap med oldemor. eller har kjøpt acconten på ebay

 

anyway ikke dra shadowpriest inn i dette for de er og blir en klasse som kan si pew pew og vinne nesten uansett gear. det er bare og ha nok stamina.

6567339[/snapback]

 

 

jeg har tapt mot en 59 shadowpriest som rank 14, nå skal de sies at jeg simpelthen ikke critta selv med 30% crit, men han bare blackout kita med mindflay, svært lite å gjøre med.

Lenke til kommentar
kødder du?

 

få ta på deg.

 

og igjen en shadowpriest med utelukkende grønt gear kan IKKE ta en HW warrior med mindre warrioren er på kaffeselskap med oldemor. eller har kjøpt acconten på ebay

 

anyway ikke dra shadowpriest inn i dette for de er og blir en klasse som kan si pew pew og vinne nesten uansett gear. det er bare og ha nok stamina.

6567339[/snapback]

 

 

jeg har tapt mot en 59 shadowpriest som rank 14, nå skal de sies at jeg simpelthen ikke critta selv med 30% crit, men han bare blackout kita med mindflay, svært lite å gjøre med.

6567365[/snapback]

 

Uflaks, ikke noe mer en det

Lenke til kommentar
kødder du?

 

få ta på deg.

 

og igjen en shadowpriest med utelukkende grønt gear kan IKKE ta en HW warrior med mindre warrioren er på kaffeselskap med oldemor. eller har kjøpt acconten på ebay

 

anyway ikke dra shadowpriest inn i dette for de er og blir en klasse som kan si pew pew og vinne nesten uansett gear. det er bare og ha nok stamina.

6567339[/snapback]

 

 

jeg har tapt mot en 59 shadowpriest som rank 14, nå skal de sies at jeg simpelthen ikke critta selv med 30% crit, men han bare blackout kita med mindflay, svært lite å gjøre med.

6567365[/snapback]

 

Uflaks, ikke noe mer en det

6568171[/snapback]

 

Trenger ikke å være uflaks det. Jeg har sitter på lvl 55 og slakter lvl 60 alliance for tiden (shadowpriest). Helt uovervinnelig i de riktige hendene. De ser på meg ... humm - en priest - lett target. Kommer og ambusher meg - pew pong bash, der ligger de.

Lenke til kommentar

Eneste klassene jeg fant motstand i som shadow priest var warlocks som kunne spille, samt gode shamans. Kunne spilleren bak warlocken håndtere den, så er etter mine erfaringer alle klasser "easy prey" Var sjeldent jeg slo gode locks.

Resten var easy mode med unntak av noen shamans.

Lenke til kommentar
Eneste klassene jeg fant motstand i som shadow priest var warlocks som kunne spille, samt gode shamans. Kunne spilleren bak warlocken håndtere den, så er etter mine erfaringer alle klasser "easy prey" Var sjeldent jeg slo gode locks.

Resten var easy mode med unntak av noen shamans.

6572073[/snapback]

 

Den beste delen med shadowpriest er jo Devouring Plague (eller hva nå enn det heter), Undead-priest spell'en. 2 min CD, og du vinner mot hva som helst.

 

En liten "I win button" der. Blir nesten som deathcoil fra warlocks, bare kraftigere uten "run away in fear" effekten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...