Gå til innhold

1.12 Patch Notes (de ekte lissom)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser at sword spec blir nerfet for warriors, men jeg ser ikke at den samme nerfen står på rogues? Den var jeg ikke med på, det er vel mer eller mindre samme ability..

6504212[/snapback]

 

Rogues fikk vel den nerfen der allerede noen patcher tilbake, om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Jeg ser at sword spec blir nerfet for warriors, men jeg ser ikke at den samme nerfen står på rogues? Den var jeg ikke med på, det er vel mer eller mindre samme ability..

6504212[/snapback]

 

Rogues fikk vel den nerfen der allerede noen patcher tilbake, om jeg ikke husker helt feil.

6507662[/snapback]

 

Det stemmer nok ikke er jeg redd. Jeg har sjekket patch notes og det siste som står om sword spec er i 1.9:

 

Patch 1.9 (1/3/06) & Patch 1.9.3 (2/7/06)

 

Rogue

 

F: Sword Specialization - Special attacks such as Sinister Strike, and Mortal Strike now properly trigger the chance to gain an extra attack.

 

Dette sto som en "fix" derav "F"en.

 

Jeg har også snakket med en kompis av meg som spiller combat sword rogue, som bekrefter at sword spec for rogues fortsatt proccer av special attacks som f.eks. Sinister Strike.

 

Abilitien til å procce av f.eks. Mortal Strike ble dermed fikset slik at den korrekt kunne procce i 1.9 - nå skal warriors fratas denne ability, mens rouges skal ikke.

 

Ganske graverende spør du meg.

Lenke til kommentar
Det stemmer nok ikke er jeg redd. Jeg har sjekket patch notes og det siste som står om sword spec er i 1.9:

 

Patch 1.9 (1/3/06) & Patch 1.9.3 (2/7/06)

 

Rogue

 

F: Sword Specialization - Special attacks such as Sinister Strike, and Mortal Strike now properly trigger the chance to gain an extra attack.

 

Dette sto som en "fix" derav "F"en.

 

Jeg har også snakket med en kompis av meg som spiller combat sword rogue, som bekrefter at sword spec for rogues fortsatt proccer av special attacks som f.eks. Sinister Strike.

 

Abilitien til å procce av f.eks. Mortal Strike ble dermed fikset slik at den korrekt kunne procce i 1.9 - nå skal warriors fratas denne ability, mens rouges skal ikke.

 

Ganske graverende spør du meg.

6509346[/snapback]

 

Jeg tror du blander Windfury-nerfen og Sword Spec-av-Sword Spec-nerfen nå, som han over påpekte. Sword Spec både kan og vil procce av specials, for både warriors og rogues, det er å procce av proccen som nerfes - og den nerfen mener jeg rogues fikk for en tid tilbake.

Lenke til kommentar
Noen som vil kjøpe/bytte en relativt grei dps/tanking warrior på Twilight's Hammer?

PM meg!  :thumbdown:

 

Nå får det være nok nerfs.

6513449[/snapback]

 

Ser ikke på denne patchen som en warrior nerf akkurat... heller en liten bugfix

Uansett, hvor ofte proccer swordspec av seg selv? er ikke akkurat noen stor nedgang i dps dette vil medføre.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Noen som vil kjøpe/bytte en relativt grei dps/tanking warrior på Twilight's Hammer?

PM meg!  :thumbdown:

 

Nå får det være nok nerfs.

6513449[/snapback]

 

Ser ikke på denne patchen som en warrior nerf akkurat... heller en liten bugfix

Uansett, hvor ofte proccer swordspec av seg selv? er ikke akkurat noen stor nedgang i dps dette vil medføre.

6513578[/snapback]

 

 

Nja, for horde warriors blir det en sur patch. Selv om ikke swordspec gjør så mye, blir det rimelig kjedelig å tanke/dps med nerfet windfury.

Lenke til kommentar

Neida.

 

I've spoken with the developers and they let me know that they're not satisfied with the impact the windfury totem change is having on current end-game content balance, and plan to undo the change. Please remember that the testing phase of any patch is precisely to test such changes and evaluate their possible impact on the game, whether or not they eventually go into the final release build.

 

In short, no change to Windfury Totem is planned at this time.

 

[Kilde]

 

:-)

Endret av different
Lenke til kommentar

Cross-Realm Battlegrounds

For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. PvP Battlegrounds link Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for some brand-new challengers!

 

Likte den jeg :dribble:

Lenke til kommentar

Nå er det vel også bekreftet av Blizzard at Eviscirate skal skalere med utstyret ditt. Det er på tide spør dere meg... Eviscirate er noe jeg nesten ALDRI bruker, bruker heller CP'ene mine på Slice and Dice:) bruker evis kun når jeg har SnD aktivert og en mob har lite liv. Vanskelig å forklare.

Men nå når evis skalerer med utstyret ditt, +ei ny evis-bok:) da blir det morro :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Men noen som vet når den kommer? :p

Gleder meg til Realm BG. En gjeng kompiser bestemte oss at vi skulle begynne med wow igjen, å ha det litt koz i bg 10-19, og av en eller annen grunn valgte vi Sunstrider. Det var et dårlig valg. kansje 1 wsg om dagen :(

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...