Gå til innhold

1.12 Patch Notes (de ekte lissom)


Anbefalte innlegg

Det er ikke en rogue som lider mest av dette. WF totem for en tank gjør det så utrolig masse lettere å holde aggro. Horde har ikke blessing of salvation. Hvorfor denne nerfen?

 

Når jeg tanker, bruker jeg hvertfall heroic strike så mye jeg kan for å ikke ha global cooldown hele tiden. Det går i revenge, shieldblock og HS. Det vil si NULL windfury procs fra 1.12 av. absolutt ingen ting. Surt nakkeskudd dette. Spesielt for vi som ikke er prot, men som likevel tanker når MT'er ikke kan spille.

 

Edit: Gleder meg heller ikke noe særlig til patchwerk uten WF totem  :(

6496551[/snapback]

 

l2sunder :p

 

anyways... Tror nok at Windfury kan procce av Heroic Strike.. Heroic bruker opp Flurry charges, og flurry spiser charges av Normal attacks <____<

 

Windfury ser ut til å ikke kunne procce av instants lenger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror dere har misforstått "nerfen" til warriors.

 

Den som blir endra er at Sword spec. ikke lenger kan procce på proccen ;)

6510133[/snapback]

 

Som den er i teorien, kan man slå ned ragnaros på 1 slag, ved at den proccer om og om og om igjen! Det er en utrolig liten sannsynlighet for at den skal procce på proccen, noe som gjør det absurd å nerfe det... men det er sikkert enn eller annen heldig fucker som har fått x antall procc's fra proccen som gjør at blizzard nerfer dette...

 

så nei, ingen har missforstådt dette...

 

 

anyways... Tror nok at Windfury kan procce av Heroic Strike.. Heroic bruker opp Flurry charges, og flurry spiser charges av Normal attacks <____<

 

Windfury ser ut til å ikke kunne procce av instants lenger...

 

 

Syntes det var tåpelig av blizzard og endre flurry fra x antall sek til 3 slag på x antall sek... =/

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
Hva snakker du om? Warriors trenger seriøst en nerf. Jeg har STORE problemer med å ta en like god gearet warrior som meg som rogue (test realm) Sinistere for uhm, 100 og Eviscerate max 400...

6540196[/snapback]

 

Har ikke warrior på PTR wrath og tankegear? :ermm:

De aller fleste pvp'er ikke i wrath, rett og slett fordi det suger mot alle andre klasser enn roguer og andre warriors.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Men hey 65% av de som spiller WoW i europa og USA er jo Alliance, så selvfølgelig må noe sånt som dette skje :/

6499039[/snapback]

 

Haha den var god.

6499261[/snapback]

 

http://www.warcraftrealms.com/census.php?s...servertypeid=-1

 

Kanskje ikke mest pålitlige kilden, men det er nok ganske så nære :)

 

Edit:

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post83548

Litt lesing for alle "OMGZ SHAMAN TOTEMZ POONZ LEIK TEH BLEZZINGzz"

6499284[/snapback]

 

Jeg spiller den rasen som er mest uvanlig på hele spillet, Troll. :)

 

Serveren min, Ravencrest, har forresten 65% Allience og 35% Horde. :(

Lenke til kommentar
Wrath === Bloodfang, begge er tier2 :p

6543550[/snapback]

Men så er nå T2 til rogue pimpa med crit chance, agility og litt strenght og da ....= DAMAGE! ( kanskje mere i PvE, men passer SUPERT til PvP også)

 

T2 til warrior ....Er det crit chance ? er det agility ? er det strenght? PITTELITT av strenght eneste, ellers ; Defense og Stamina, som hovedfokus, sammen med armor da, ofc.

Lenke til kommentar
Hva snakker du om? Warriors trenger seriøst en nerf. Jeg har STORE problemer med å ta en like god gearet warrior som meg som rogue (test realm) Sinistere for uhm, 100 og Eviscerate max 400...

6540196[/snapback]

 

Jeg håper dette var ironi.

6547648[/snapback]

 

Og hvorfor det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...