Stig Jøran Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Er det mulig å kunne lage et program som søker etter en gitt tekst eller tall. Og så forandrer dette, slik som en trainer gjør? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ja, det er mulig. Jeg vet faktisk ikke om noen programeringsspråk der det ikke er mulig Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Se litt på ReadProcessMemory og WriteProcessMemory (i WinNT og liknende). Nokså tregt, riktignok, men det fungerer. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg vil anbefale å IKKE bruke VB til dette. Finn et program kalt Tsearch 1.6, les hjelpefilen. Lær deg litte ASM og C++. (inline assembly). Så er du klar for fight. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg vil anbefale å IKKE bruke VB til dette. Finn et program kalt Tsearch 1.6, les hjelpefilen. Lær deg litte ASM og C++. (inline assembly). Så er du klar for fight. 6496866[/snapback] Å lese hjelpfilen er nok ingen dum idé, men som tidligere nevnt er det ingen sak å få til denne funskjonalteten selv i VB. Dersom du behøver en dynamisk søkefunksjon, kan det nok være en fordel å ta en titt på Tsearch, men er verdiene du ønsker å endre statiske (samme applikasjon, samme lokalisasjon), burde API-kallene jeg nevnte holde i lange baner. VB er uansett ingen hindring. Du kan skrive inline assembly-kode der òg, med litt tweaking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå