Wintermuthe Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei, Jeg leste et (mulig) svar på dette spørsmålet for en uke siden men jeg husker ikke hvilket nettsted eller forum dette var på så jeg må prøve igjen. Jeg har nettopp skaffet meg et GForce 4 4200 Ti skjermkort, P4 og WinXP. Men nå viser det seg at gamle spill som fungerte ypperlig på min gamle maskin ikke fungerer lengre. Dette gjelder blant annet Max Payne og Midtown Madness 2. Jeg mener jeg leste en post som indikerte at DirectX kunne være problemet her, men jeg husker ikke hva jeg eventuelt måtte gjøre. Er det noen her som kan gi meg et hint eller en link? Mvh. Arild Lenke til kommentar
Ash Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Endel versjoner av Detonator driveren har problemer med litt eldre DirectX spill. Prøv med den siste offesielle driveren (30.82). Den har jeg personlig hatt god erfaring med. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 OK, takk for svar. Da prøver jeg dette! mvh. Arild Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Du nevnte Midtownmadness 2: Dette virker ikke under XP hvis du har crack. Jeg eier spillet selv, men jeg synes det er stress å putte i CD når spillet fungerer like fint med en crack. Før hadde jeg Win2k og da fungerte det perfekt (m/ crack). Ca. et år senere eller noe, fikk jeg meg XP og enda en stund senere enn det fant jeg det fram igjen for å prøve det (hadde ikke prøvd det på lenge da...) Jeg instalerte og paste'a inn crack'en men grafikk'en ble helt merkelig. Så instalerte jeg det på nytt og prøvde så med CD'en og da virka det perfekt... bra spill foresten, spesielt hvis du laster ned masse mods (baner og biler) fra internett! Har ca 20 Mærser, mange BMW'er, Porscher, Audier osv... I tillegg har jeg en bane der det er en gigantisk halfpipe hvor jeg klarer å ta 720° (har klart enda mer og!). Ser frem til 3'ern kommer (hvis den kommer), men uheldigvis kan det godt hende at Microsoft bare gir ut spillet til Xbox eventuelt venter over et år før det kommer til PC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå