Gå til innhold

Hva har du foretatt deg så langt i sommer?

Rikkely

Anbefalte innlegg

hittil hat det kun vært jobbing. 2 ukers guttetur til ayia napa tur om 9 dager :D :D

6496844[/snapback]

Der er søstra mi på 19 år nå! :D

6496860[/snapback]

Da blir nok du onkel om 9 måneder.

6496937[/snapback]

+ at hun har masse rare prikker på tissen osv.

back2me; jeg har jobbet i 3 uker nå. og hatt 3 uker med slasking før det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne sommeren har vært fin så langt; har blant annet vært på tur i Norge med dama i to uker (i juni). Ellers har jeg jobba litt her hjemme, grilla, bada (det hører sommeren til, og er spesielt herlig når det lokale tjernets temperatur kommer opp i 28c!) samt kosa meg med pcen og dama. Det eneste som er litt kjedelig er at jeg må lese biologi over sommeren. Ellers blir det vel å besøke en eller annen fornøyelsespark senere i sommer. :) Sommer er herlig.

Lenke til kommentar
Har:

* Flyttet ut og vasket ut fra gamle leiligheten vi leide.

* Flyttet inn i ny leilighet

* Vært på minicruise fra oslo til fredrikshavn

* Forlovet meg

* Jobbet

* Hatt besøk av foreldre

* Hatt besøk av bror

6497323[/snapback]

Må få gratulere deg, i tillegg må jeg si at du har gjort mye.

Jeg har jobbet og... ehhhh.... *tenke hardt*

..og jobbet...

:(

6497055[/snapback]

Du har gjort like mye spennende som meg skjønner jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har vært på hytta og slappet av, bygget trebuchet, bygget kabinett, vært drit forelsket i ei jente som ditcher meg dagen etterpå, spilt Oblivion, vært på fest å klådd på pupper, drukket alt for mye øl uten å drikke vann for å få vondt i hodet i to dager etterpå og sovet.

Lenke til kommentar

Festing, kompiser, slækken og ingenting - er viktige stikkord hos meg iallefall.

Skal forøvrig også til Italia på mandag, men selvom det kanskje høres ut som koz, klemz og alt det der, så blir man jævla lei når man er på samme jævla sted hvert år, gjerne 2 ganger hvert år, og gjerne også i tre fire jævla uker hver gang. Halvparten av ferien skal jeg altså kjede meg, mens resten av kompisene skal drikke seg alt for fulle, dra på slække båtturer, ligge på stranda, drikke enda litt til og få mer fitte en meg.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gjort noen ting i sommer, bortsett fra litt farting frem og tilbake til hytta, noe som er dritkjedelig... Skal muligens på bilferie til Söta bror den 1. august, men det er ikke sikkert. Skulle jo jobbe, men så ringte plutselig firmaet jeg skulle jobbe for og sa at jeg ikke fikk jobb likevel, og jeg fant ikke noen annen jobb heller, så.

Ellers har jeg laga hjemmesider til et par band, ødelagt døgnrytmen og sovet. :)

Lenke til kommentar
Har:

* Flyttet ut og vasket ut fra gamle leiligheten vi leide.

* Flyttet inn i ny leilighet

* Vært på minicruise fra oslo til fredrikshavn

* Forlovet meg

* Jobbet

* Hatt besøk av foreldre

* Hatt besøk av bror

6497323[/snapback]

Må få gratulere deg, i tillegg må jeg si at du har gjort mye.

6497573[/snapback]

Takk. Har kort ferie, så må nesten få ting gjort mens jeg kan ;) Har bare to uker til sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har jobbet og tjent penger, som jeg har brukt til å kjøpe bl.a Logitech G5 :love: , Logitech Media Keyboard Elite :love:, SteelPad 5L :love:, og så har jeg bestilt nytt kabinett samt viftestyring :love:

Har blitt lite bading selv om været er konge :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...