Gå til innhold

Hva har du foretatt deg så langt i sommer?

Rikkely

Anbefalte innlegg

Dette er en oppfølger til tråden "hva skal du foreta deg i sommer"

Har sommeren gått som planlagt?

Har det vært kjedlig, stygt vær eller kanskje noen uhyggelige overraskelser?

Har du hatt det gøy, kos't deg i det fine været eller kanskje det er noe spennende som har hendt?

Hvordan går det med sommerflørten? :love:

For meg så har sommeren vært plaget av litt for mye dårlig vær, så jeg har nok brukt en del tid forran dataskjermen =(

Men når solen titter fram, så finner jeg stranda ganske fort! Jeg elsker sol.

Kjæresten min har reist til Malta, hun skal være dær i tre uker :cry: Det er ikke det værste, jeg reiser en uke før hun kommer hjem, så vi får ikke se hverandre på 5 uker! Det er undergangen min.

Utover dette så har jeg kjøpt meg ny mobil, k750i. Jeg er ganske fornøyd med den ;D

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt ingenting. :w00t:

Med det sommerværet vi har blitt servert her nordpå er det faen ikke mye sommerlig å ta seg til! :thumbdown: Snakk om møkkalandsdel! Snart kommer vel snøen tenker jeg! Bra heldige vi som bor i vakre Lofoten/Vesterålen. Jommen sa jeg lettmargarin.

Jaja, èn måned and I'm out of here! :)

Edit: Eneste nevneverdige var gutteturen til Mallorca, men det var vel strengt tatt før sommerferien begynte :dontgetit: *tenke tilbake på* :love:

Endret av The_Prytzinator
Lenke til kommentar

Jeg har jobbet, vært på telttur, litt fester her og der og så har jeg blitt syk. Det blir ingen tur på meg i år tror jeg. Sommerflørt er det lite av. Hadde vel noe på gang, men det ble ikke noe av. Spesielt ikke nå som jeg er syk

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Har foretatt meg en ting: Jobb

Vært på hytten i ryfylke og fisket, sørlandet og badet og så to uker på jobb. Snart ferdig med jobbperioden, så neste lørdag drar jeg til Mallorca i to uker! Og så en uke til på sørlandet før jeg igjen skal to uker på jobb. Kjekt med turnus!

6494804[/snapback]

Hvor på Mallorca? (Har vært der endel så kjenner den øya litt)

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Første uke var jeg sjuk, og satt mye hjemme foran pc-en. Sånn ellers har det vært mye det samme, bare at jeg har vært ute og spilt amatørfotball med noen nerdevenner og spilt en del Super Smash bros og Kirby Airride. :)

Hva sommerflørten angår ser jeg ikke bort ifra at jeg kan få flørta litt, jeg også, men det blir først etter at jeg har kommet til bake fra familieferie i Sula. :p

Lenke til kommentar

Ferien skulle hadde jeg planlagt å bruke på stranda, men den gang ei.

Jeg har stortsett jobba for å tjene inn mest mulig før studiene startet. Ellers har jeg bare vært full 3-4-5 ganger. Var også noen få dager i Lofoten. Som LarsP sier, sommerferien får jeg evt. ta til neste år hvis studiene skulle tillate det.

Lenke til kommentar

Reiser til en kamerat nå, skal være med han til imorgen, så reiser vi til Beitostølen og blir der i tre uker. Fisking, trening og bare rett og slett slappe av.

Hittil har jeg bare sitti inne og programmert og jobbet for å tjene opp penger. Skal til London før jeg flytter til Spania om ikke så altfor lenge, og da må jeg ha tjent opp en del penger :x

Lenke til kommentar

De to første ukene ble det endel jobbing som assisterende systemansvarlig (les. bæregutt for datamaskiner og pc-skjermer, ugh), men de to siste ukene har jeg vært på ferie i England og Skottland. Nokså innholdsrikt, i grunn.

Nå ser jeg frem til fem uker med ren avslapping. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...