angelic Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Pcen min skrur seg bare rett og slett av etter ca 10 - 20 minutter. Den er helt ny. Skjer bare når jeg spiller "counter-strike". Kan det ha noe med cpuvarme eller skjermkort? Speccs: cpu; AMD athlon 64 4000+ s 939 Skjermkort; Gainward GeForce 6600 256MB DDR AGP8X Hk; MSI K8N Neo2-FX s 939 (strømforsyningen har 400w) (kabinett Antec Super LanBoy) Endret 15. juli 2006 av angelic Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hvor sterk er strømforsyninga di? Har du sjekka at strømmen er kobla til skjermkortet? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det skjer ikke når du spiller noe annet? Lenke til kommentar
angelic Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har ikke testet noe annet spill, er det jeg spiller om jeg skal spille på pcen Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 last ned motherboard monitor eller no lignende. sjekk temp på cpu/skjermkort, kjør ramtest, sjekk at det av vifter som skal gå går, du bør også prøve å kjøre prime95, så ser du om det er cs eller om det bare er pcen som kneles av andre årsaker. Lenke til kommentar
Oden Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har hatt et lignende problem med cs før, og da viste det seg å være en defekt krets på den ene rambrikken min. Hver gang den prøvde å bruke den delen klikket hele greia. Jeg anbefaler å prøve med en å en rambrikke å se om problemet kansje ligger ved en av de.. Men kan jo også være det som er nevnt tidligere på dette innlegget.. Lykke til.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Sjekk hva hk er satt som maks temperatur på pu før den slår av pcen. kan hende denne står for lavt i forhold til cpuen du har. Lenke til kommentar
angelic Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Problemet er løst; " Ram-brikkene " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå