Zentoo Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 noen som kan forklare hvordan en gjør dette?( om det er mulig?) Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 noen som kan forklare hvordan en gjør dette?( om det er mulig?) 6494003[/snapback] Så vidt jeg vet har ikke Hotmail støtte for POP3 med mindre du betaler for dette! Tviler vel på at mobilen støtter webmail. Du får sjekke om du får logget inn via nettleseren eller via OperaMini Lenke til kommentar
khaave Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 HJELP -> Jeg får ikke til å fungere epost her K610i, er det noe som har epost oppsett iorden med lyse email? Jeg har Lyse email, håper noe kan skrive ned punktene hvordan man gjøre at epost fungere min mobil. Takk forhånd Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Så det støtter ikke hotmail? Hva med gmail? Har fått ny mobil (K610i) og vil veldig gjerne ha mailen på mobilen. Eller hva med onlinemail? Lenke til kommentar
Kern Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Epostleseren støtter alle epostkontoer som har mulighet for POP3-protokoll. Da er det bare å legge inn serveradresse, brukernavn og passord og du får lastet ned det du vil ha. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Epostleseren støtter alle epostkontoer som har mulighet for POP3-protokoll. Da er det bare å legge inn serveradresse, brukernavn og passord og du får lastet ned det du vil ha. 6754352[/snapback] Det som er problemet er at jeg ikke aner hva som er serveradressene til de forskjellige, spessiellt ikke gmail og hotmail, eller er det bare www.hotmail.com og www.gmail.com? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 du kan jo prøve å gå på Settings > forwarding and POP på gmail hvor du finner instillingene du trenger mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå