iChristian Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Nettopp forflyttet meg fra Ubuntu 6.06 til Kubuntu 6.06 og denne gangen så liker jeg faktisk overgangen. Det eneste som gjenstår i øyeblikket er et program for å lage/endre hurtigtaster slik som man har i Ubuntu. Hvordan finner jeg noe lignende i Kubuntu? Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Lurte på det samme, og en type på irc snakket noe om en pakke som heter kcontrol. Du får se etter den, og la meg høre hva du finner ut. Tenkte også å gå fra ubuntu til kubuntu, men jeg fant ikke noen snarveier på livecd'en, og jeg klarer meg ikke uten de Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Den pakken blir installert automatisk, men finner ikke programmet i menyene, men du kan finne det ved å taste følgende i en terminal: kcontrol Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Kcontrol gir ikke mulighet til å sette taster til ting som f.eks mute og slikt, noen som vet hvor man kan gjøre det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå