Gå til innhold

Fire reklamebilder ang. psykisk helse og musikk.

Anbefalte innlegg

I dag og i går var jeg i Oslo grunnet et møte på den amerikanske ambassaden. Overnattet da hos to gode venner av meg, og kamera var selvsagt med. Disse var heldigvis villige til å stille opp som modeller. Selv mener jeg har fått til noen gode bilder, og er fornøyd. Men jeg er ikke helt topp fornøyd med "mobbe" bildet. Noen ide til hvordan jeg skal forbedre dette?

Takk :)

post-39493-1152917277_thumb.jpg

post-39493-1152917290_thumb.jpg

post-39493-1152917308_thumb.jpg

post-39493-1152917330_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte bildene, men jeg leser setninger slik fanden leser bibelen. I den ånd ber jeg deg lese følgende setning tre ganger:

"Depresjon er den psykiske lidelsen som forekommer mest i verden."

*grøss*

Jeg vet ikke om det var hete tips på formulering du var på jakt etter, men jeg klarer ikke å la være.

Mer konstruktivt ville jeg kanskje valgt en annen font. Jeg kommer ikke på noen i farten, men synes ikke de passet så veldig godt til bildene - som jeg - (gjentar) synes var bra! :thumbup:

mvh

kjetilfb

Endret av kjetilfb
Lenke til kommentar

@kjetilfb: Jeg vet formuleringen er ekstremt dårlig, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Den setningen er bare kopiert rett ut fra wikipedia. En annen ting som irriterer meg er at det er en strek i veggen i ordet "Deperesjon" som jeg synes ødelegger en del, men jeg får ikke plasert ordet et annet sted. Da ødelegger det bildet, synes jeg.

@PMnormal: Bildene har ikke en sammenheng med hverandre ;)

@efikkan: Hva mener du med en strek? En strek forran døra?

Lenke til kommentar

Fotografiene finner jeg ikke mye feil med. Godt gjennomførte bilder i sin sjanger. Det jeg vil kritisere er fontene, og da særlig på depresjonsbildet. På bilde 1 syns jeg det ser mye bedre ut, der er teksten litt minimalistisk og glir lettere inn i settingen. Jeg vet ikke helt hvordan det skal løses, men jobb litt mer med fontvalg og plassering av teksten.

For ordens skyld, jeg likte bilde 1 best av de 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...