Medisinmannen Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hallo. Vurderer å kjøpe meg en ny båt. Det skal være en liten og kjapp båt. Bor i møre og romsdal, så den må tåle store bølger Har nå en Theri nordic 6020 med en 30hk mariner. Går greit og tåler sykt med bølger Leter nå etter en båt men sliter: En gh11/bever350/with dromedille skal jo ha kortstammet! min 30hk er langstammet! Har lest at den blir vansklig å styre og den mister litt fart ? Mye fart? Går det bra å ha Langstammet på en slik båt? Eller må jeg finne en annen? Noen tips kansje? pris maks 25k med motor, 13k uten. Takk for hjelp. PeeWee Lenke til kommentar
Baatmannen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 jeg anbefaler bever 350 det er en meget pen båt og tåler mye sjø... det går bra med lang stamme på bever fordi den ligger ganske høyt i vannet Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Vil ikke anbefale lang stamme på en båt som krever kort. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 har sett litt på bever 350/ morgan 350. Ser rå ut. Passer ganske bra for meg. Men skal den ha kortstamme egentlig? men det går bra med Lang? Vurderer kraftig å kjøpe en bever 350, men om jeg har langstammet går det bra? Hva sjer? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Min båt var kortstammet før. Men vi bygde opp bakenden''der du fester motoren'' og det fungerer bra og et pluss med det er at du kan bygge det mye kraftigere enn det er normalt. Endret 16. juli 2006 av terhi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå