Mala Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jævlig til hårsåre folk er da? Men ja,det er da godt demoen blir godt motatt da ihvetfall. No gleder eg meg bare enda meir. Hadde egentlig ingen intresse for dette spillet eller denne typen spill. Kan bli bra dette. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Hvis noen vet om disse demo discene kommer til Norge så rop ut Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Håper det blir bra. Men synes det er idiotisk at folk som kjøper et blad i USA får demoen en halv måned før alle andre får muligheten til å laste den på XBL. Synes dette er litt dumt. Håper ikke dette blir vanlig prosedyre. Edit: gleder meg til å teste demoen! Endret 17. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Snakk om mange skrivefeil i den posten Avanor. Engelsken i meg gråt litt når jeg leste noe av de. 6501786[/snapback] Leste noen av DE ja, rektig. Det heter og skrives "leste noen av DEM". Norsken i meg gråter litt i meg. I meg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Da setter jeg denne opp på listen over spill jeg skal kjøpe til 360. Halo 3 Just Cause GTA IV BioShock Call of Duty 3 FlatOut2 Forza 2 Splinter Cell: DA Gears of War *skrible skrible* Saints Row Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Snakk om mange skrivefeil i den posten Avanor. Engelsken i meg gråt litt når jeg leste noe av de. 6501786[/snapback] Leste noen av DE ja, rektig. Det heter og skrives "leste noen av DEM". Norsken i meg gråter litt i meg. I meg. 6506349[/snapback] Du trenger vel bare èn "i meg" i den setningen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja nei altså listen over spill som skal innkasseres til 360 vokser stadig Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Viss dette ikke blir bra tror jeg at jeg legger meg ned og gråter et par stille tårer. Har ventet så lenge nå på et bra spill til 360. Oblivion begynner å bli litt kjedelig. Så jeg trenger et nytt bra spill. Å jeg håper og tror at dette "fits the bill" Av det jeg har sett av videoer og intervjuer på gamespot osv, så virker dette ganske så bra. Håper Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 faen nå ble jeg skuffa. trodde den var på xbox live Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 hehe...du er ikke den eneste som ble skuffet. Når kommer SR egentlig? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 hehe...du er ikke den eneste som ble skuffet. Når kommer SR egentlig? Noen som har peiling? 6506705[/snapback] Demo 1 august I butikken 2 september (eller noe rundt der. Nå har vi vel enda til gode å få en demo på dagen den skulle komt) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Se her ja, dette høres bra ut. Litt synd at USA blir prioritert med denne demoen som har kommet ut her, mens vi andre må vente til 1 august eller kjøpe den over ebay? jaja, gleder meg gjør jeg uansett, og ja er utrolig hva avanore kommer over Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 når kommer neste OXM blad ut her i landet? Demoen skal ligge der.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er vel ikke lenge til spillet kommer til X-Box 360 da. Ifølge gamer.no er det 1 september det skal komme ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Folkens folkens!! Vi greier vel å holde stand til 1.august? Ekk lenge til det no, ut i sola og herje!! Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Så ofte som mod bryr seg om emne.tittel så lar de denne stå? Mer missvisende skal man lete lenge etter. Ikke nok med at jeg ble lurt første gang, men jeg blir det igjen og igjen. Venter i spenning på en tråd som skal konstatere at SR har kommet. Hver gang jeg leser den emne-tittelen er det ett sekund jeg kjenner det i magen. Før skuffelsen igjen kommer over meg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Beklager å måtte skuffe dere, men jeg har sett tre videoer av Saints Row på både YouTube og GTTV, og der sier de at det kommer 29. august! Skal sjekke videre om dette stemmer. UK RELEASE: 01-Sep-2006 (Upcoming) | NORDIC RELEASE: 01-Sep-2006 (Upcoming) | US RELEASE: 29-Aug-2006 (Upcoming) Endret 23. juli 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 du har rett i det, men mala snakker om at demoen kommer den 1. aug på XBL. Spillet kommer ut i statene 29 august og vel 1 sept her Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 du har rett i det, men mala snakker om at demoen kommer den 1. aug på XBL. Spillet kommer ut i statene 29 august og vel 1 sept her 6542446[/snapback] Aha... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Så ofte som mod bryr seg om emne.tittel så lar de denne stå? Mer missvisende skal man lete lenge etter. Ikke nok med at jeg ble lurt første gang, men jeg blir det igjen og igjen. Venter i spenning på en tråd som skal konstatere at SR har kommet. Hver gang jeg leser den emne-tittelen er det ett sekund jeg kjenner det i magen. Før skuffelsen igjen kommer over meg. 6542213[/snapback] Ingenting galt med emnte tittelen. Demoen er ute både hos forhandlere og i OXM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå