Gå til innhold

Sony 19" LCD SDM-S95FB erfaringer

Xmir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Bestilte denne skjermen for rundt 15 minutter siden. Var ukens tilbud. Gleder meg iallefall villt til å få den. Har en 17 tommers LCD nå som er 3 år gammel i sommer faktisk, så den var moden for en utbytting, og da passa det bra med en 19 tommers som var svart og i tillegg ukens tilbud :D

Lenke til kommentar

Våkn opp da folkens. Dersom du kan spille helt fint på en skjerm med 25 ms så kan du også det med 8. Folk legger alt for stor vekt på dette når det egentlig ikke betyr så mye lengre (med mindre du skal spille et skitraskt spill).

Lenke til kommentar

Jeg tror no iallefall at denne skjermen er kjempe bra. Den ser bra ut, også på komplett fikk den gode kommentarer. Når jeg får min Sony 19 Tommers LCD`en, så kommer den til å bli brukt til Chatting, Surfing, litt film, masse musikk og gennerelt Office oppgaver. Spilling blir det nok lite av.

Lenke til kommentar
8 ms er jo ikke akkurat imponerende da, men den har nok sikkert andre kvaliteter :yes:

Tenker da på fargegjengivelse osv.

Har hørt at den har høydejustering, stemmer dette?

6497611[/snapback]

Har netopp fått den, hadde et problem med ei hyll som sto i veien så jeg måtte ta og stille den ned. (Høydejusteringen virker perfekt :thumbup: )

Lenke til kommentar

Fikk selv min i dag. Satt den opp rundt 45 min siden. Kjempe bra skjerm forresten.

Bruker min med DVI kontakt jeg da. Synes den vart lys og klart av det. Blir finere med DVI istede for VGA synes jeg. Synes det var praktisk at man kunne vende på skjermen. Høydejustering trenger jeg ikke helt. Hehe. Den står for øyeblikket ganske så fint. Kjører skjermen på 1024x768 i oppløsning. Synes det er greit for min del.

Personlig kommer jeg ikke til å bruke den så mye til spilling. Blir mest til Office, Programmering, Web Design, chatting, musikk, surfing og litt forskjellig. Så skjermen passer meg kjempe bra. Jeg synes denne skjermen tok mindre plass enn den gamle 17 tommers LCD Skjermen jeg hadde. Litt rart egentlig, men, men.

Uannsett: Er strålende fornøyd med min nye skjerm iallefall, og til den prisen jeg fikk den for (1995 kr), så var det en kjempe skjerm.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Bortsett fra at det er en 17 tommer istede for 19 så ser jeg ikke helt noen ulemper i å kjøpe den nei. Kjøp den du. Den er ikke så ulik 19 tommer`n så den blir nok bra ja.

Litt offtopic her, men det har noe med 19 tommeren å gjøre:

Jeg sjekka litt rundt på nett etter at jeg besilte min 19 tommer, og jeg holder på å falle av stolen når jeg ser at Netshop.no selger denne skjermen til 1400 kr mer enn de andre netshopene. Hvorfor er det sånn da?

På de andre netshoppene så koster den rundt 800 kr mer enn komplett.no solgte den på under ukens tilbud i forrige uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...