ilpostino Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg skal gjøre en lang historie kort: i nesten et år har jeg tastet med ei berte på msn. hun har bodd i Haugesund mens jeg har bodd i Oslo. Vi har i denne tiden blitt ganske godt kjent og snakket om _absolutt_ alt. iløpet av dette året har hun vært et par ganger i Oslo. hver gang har jeg foreslått at vi skal finne på noe. jeg ser på det som en naturlig utvikling av vennskapet at vi etterhvert treffes når mulighetene byr seg. (dette er noe jeg også har sagt til henne flere ganger). hver gang jeg har foreslått dette har hun sagt nei. hun har tidligere vært utro og vil se på det som utroskap at vi i det hele tatt treffes. noen av de samtalene vi har hatt på msn har hatt ganske dristig innhold og overskrider alt hva jeg vill esnakket med noen om hvis jeg hadde vært i et forhold men det er kanskje bare meg.... etter at hun var her i Oslo forrige gang har jeg egentlig vært ganske mutt mot henne for så å til slutt bryte kontakten helt med henne. er jeg kjip som gjør dette synes dere? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tja, kommer helt an på.. hva du vil ha av henne i forhold til hva hun vil... hvis du kun vil være venn med henne så er det vel ikke noe gærent i det, og møtes generelt, DERSOM du ikke gjør noe fyfy Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvis du må spørre deg selv om du "har jeg vært kjip" er nok svaret JA. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Tja, kommer helt an på.. hva du vil ha av henne i forhold til hva hun vil... hvis du kun vil være venn med henne så er det vel ikke noe gærent i det, og møtes generelt, DERSOM du ikke gjør noe fyfy 6492983[/snapback] ja.. har sagt til henne flere ganger at jeg ser på det å møtes ir som et naturlig skritt i vennskapet... dette er noe vi har snakket om flere ganger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå